Geplaatst in Open dagboek

Stempel de stempel

Met tranende ogen van de stevige voorjaarswind die ons al fietsend op de proef had gesteld, kwamen we binnen in een gezellig, knus, cultureel Frans cafeetje. Hier zouden wij de komende 2 uur vertoeven om de inspirerende workshop ‘stempels maken’ te volgen van Café Troela. Nadat we even bij konden komen met een warm kopje thee en een heerlijk stuk limoentaart, gingen we meteen aan de slag.

Daar zaten we, met 12 enthousaiste dames. Ieder kreeg haar eigen tasje met stempelrubber, een stempelkussen en houten blokjes om drie stempels te ontwerpen én te maken natuurlijk. Thuis hadden we al wat ideeëtjes bedacht, maar gelukkig konden we ook nog wat inspiratie opdoen via de kleine inspiratieboekjes van Café Troela. De sfeer zat er goed in, onder andere door de swingende Franse muziek die op de achtergrond te horen was. Vol enthousiasme begonnen we te oefenen met een stukje linoleum. Ik ontwierp een vogeltje, degene die ook in mijn webshop verkrijgbaar is als hanger. Natuurlijk kon een bedrijfsstempel ook niet missen. Geen dure bedrijfsstickers meer op die enveloppen met bestellingen, maar gewoon mijn eigen gemaakte stempel. Als laatste maakte ik een uiltje, iets waar ik ook zo dol op ben. En ja, ik ben best een beetje trots als ik het eindresultaat nu zie. Bedankt Café Troela voor de gezellige workshop. Een nieuwe hobby is geboren, ik heb de smaak te pakken!

Geef een reactie

