Geplaatst in Geluk van LadyBug

Geven maakt gelukkiger!

Zoals je misschien al wel weet heb ik niet alleen een blog, maar ook een eigen webshop. Hierin verkoop ik mijn eigen handgemaakte producten van vilt en papier. Denk aan hangers en cadeaukaartjes. Mijn shop staat voor een sprankje geluk. Waarom? Dat lees je hier.

Als webshop wil ik me graag onderscheiden van anderen, uniek blijven. Dit probeer ik niet alleen met mijn producten, maar ook door goede doelen te steunen. Elke drie maanden steun ik een goed doel. Dit betekent dat er altijd 50% van je aankoopbedrag naar een goed doel gaat. Waarom? Gewoon omdat het zoveel voldoening geeft om te geven. En dat is nou precies wat ik mijn klanten ook wil laten ervaren. Wanneer je een aankoop doet maak je niet alleen jezelf blij, maar ook anderen in nood.

Ik vind het belangrijk om goede doelen onder de aandacht te brengen die nog niet zo bekend zijn. Door hen zoveel mogelijk te promoten via social media, hoop ik dat mensen hen wat beter leren kennen. Ook zit er altijd een flyer of kleine goodie van het goede doel zelf bij je bestelling, zodat je weet waar je geld naartoe gaat. Natuurlijk staat er ook altijd op mijn website vermeld welk goede doel ik steun.

Normaal gesproken ga ik altijd zelf op zoek naar goede doelen, maar de afgelopen weken ben ik zelf benaderd door twee stichtingen. Één van deze stichtingen is Stichting Proniños. Zij hebben onderwijsprojecten in Kenia, Oeganda, Ethiopië en Peru. Ik heb ervoor gekozen om hun project in Peru te steunen, omdat de armoede daar zo enorm hoog is en ze daar werken met een op maat gemaakt lesprogramma. Het programma bestaat uit vijf modules die zich richten op het sociaal, mentaal en financieel weerbaar worden. Hier kunnen zij wel wat financiële steun in gebruiken en dus steun ik hen t/m juli. Dus, gun jij jezelf én anderen een sprankje geluk? Bestel dan nu bij Webshop LadyBug. In een volgende blog vertel ik jullie meer over de andere stichting die mij benaderde.

2 gedachten over “Geven maakt gelukkiger!

  1. Wat super lief van je! En ik wordt ook altijd blij om anderen gelukkig te maken! Soms verzin ik leuke winacties en niet eens om de bezoekers maar gewoon omdat ik het leuk vind!

    Like

Geef een reactie

