Geplaatst in Zomaar Iets Liefs

Ik ben ambassadeur

Dit is iets waar ik stiekem altijd een beetje van droomde; ambassadeur worden van een initiatief waar ik volledig achter sta, blij van wordt en vooral zou willen steunen! Nadat ik een oproep had gezien dat Z.IE.L. ambassadeurs zocht, twijfelde ik geen moment. Dat wil ik wel! Maar wat is Z.IE.L. nou precies?

Z.IE.L. is de afkorting van Zomaar Iets Liefs. Een initiatief van de aandachtgever ; Monique van den Berg. Zij raakte geïnspireerd door de geweldige initiatieven die gedeeld worden op social media, genaamd; Random acts of Kindness. Met hulp van anderen startte ze de Nederlandse versie op. Als ambassadeur van Z.IE.L wil ik andere harten graag met hart en ziel verblijden en verwarmen. Het is heerlijk om te kunnen delen in liefde en geluk. Dat is zomaar-iets-liefsook precies waar Z.IE.L. voor staat. De ambassadeurs doen Z.IE.L acties door het hele land. Zo leggen we kleine cadeautjes, kaartjes, bloemetjes, kortom; zomaar iets liefs, op plekken waar je ze in eerste instantie niet zou verwachten. Dus hangt er ineens een kaartje aan een lantaarnpaal, ligt er een roos op je fiets of zie jij een cadeautje in het winkelschap?,.. dan zou het zomaar eens van Z.IE.L kunnen zijn! Een Z.IE.L. actie kun je herkennen aan de kaartjes waarop staat: ‘Zomaar Iets Liefs’ of ‘Jij bent geraakt in je hart door Z.IE.L.’.
Dus, ben jij geraakt in je hart door Z.IE.L? Deel dit dan op de Facebook pagina.

Natuurlijk wil ik hier ook aandacht aan besteden op mijn blog en daarom zal ik elke Z.IE.L actie die ik heb uitgevoerd hier met jullie delen. Ook vind je mijn acties ook terug op de Facebook pagina van Z.IE.L. en op mijn Instagram met de hashtags #zomaarietsliefs en #madebybuttydaantje.

Ben jij nou zelf heel enthousiast geworden en wil je ook ambassadeur worden?
Mail dan naar info@metaandacht.nu voor meer informatie en meld je aan!

Houd mijn blog in de gaten om te lezen hoe en wat mijn eerste Z.IE.L. actie was!
Doe jij weleens zomaar iets liefs?

4 gedachten over “Ik ben ambassadeur

Geef een reactie

