Geplaatst in Algemeen, Maandthema

Frisse start – #Maandthema Pasen

maandthema pasen

Hoera! Mijn allereerste blogje op mijn nieuwe creatieve blog is een feit! Het is een tijdje stil geweest tussendoor, máár ik heb niet stilgezeten! De planning tot het einde van het jaar is bijna rond. Ik vertel jullie graag over al mijn ideeën en alle inspirerende blogjes die jullie hier kunnen gaan verwachten! Ik heb er zin in, veel zin zelfs.

Afgelopen weekend was ik samen met mijn man een weekendje weg. Heerlijk! Geen telefoon, geen internet, gewoon even genieten van elkaar. Even weg uit de dagelijkse ‘sleur’. Ik ben dus helemaal klaar en ‘opgeladen’ om een nieuwe frisse start te maken met mijn blog!

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met alle voorbereidingen voor mijn vernieuwde blog. Het is je bijvoorbeeld vast wel opgevallen dat de vormgeving anders is. En heb jij de nieuwe categorieën op mijn blog al ontdekt? Mijn blog staat in het teken van snailmail en DIY. Niet alleen DIY voor jou, maar ook voor je kids. Daarnaast vind je ook elke maand een heerlijk smulrecept en zal er vanaf april ook elke maand een gastblog online komen. Elke maand heeft een ander thema. Deze maand is dat Pasen. Per week -op dinsdag en donderdag- komen er twee blogjes online, waarvan er steeds één gekoppeld is aan het maandthema.

Maart staat dus in het teken van Pasen. Vorige week ging ik samen met mijn oudste dochter al aan de slag voor de eerste DIY voor kids. Deze komt donderdag online. Bezoek donderdag dus zeker ook mijn blog als je lekker creatief aan de slag wilt gaan!

Oja, misschien ook leuk om even te melden: In mijn shop vind je momenteel een leuke Paaswinactie waarbij je paaseieren moet zoeken. Éen van deze paaseieren is goud. Als je deze vindt, krijg je een GRATIS setje labels bij je bestelling. De andere 5 verstopte eieren zijn voorzien van een letter. Wanneer je alle 5 de letters vindt, kun je een woord vormen. Creëer het juiste woord en maak kans op een leuk Paaspakketje! Kijk hier voor meer informatie!

Waar denk jij aan bij ‘Pasen’? Laat in een reactie vier steekwoorden achter 🙂

Geef een reactie

