Geplaatst in Algemeen, Maandthema, Snailmail

Snailmail #Pasen

Hier is ie dan! De eerste inspiratie snailmail. Aangezien deze maand in het teken staat van Pasen, heb ik natuurlijk een Paassnail gemaakt. Bij Pasen denk ik aan de kleuren geel en paars. Maak ook de steekwoorden vrolijk, paashaasjes, kuikentjes, eitjes. Dit is echter niet waar Pasen uiteindelijk om draait. We vieren namelijk de opstanding van Jezus. Daarom heb ik er ook een mooie Bijbeltekst in verwerkt. Kijk je mee?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Ik gebruikte onder andere:
– Papierblok van de Action
– Paasstickers van de Action
– Stansjes van de Action
– Gouden tape van de Hema
– Gele tape van de Action
– Mini envelopjes van de Action
– Kaartje met Bijbeltekst van Studio Stien
– Zakje van Hema
– Labels met bloemen uit Paper Book for Lovers #1
– Vilten bloemetje van Action
– Sluitstickers van Hema

TIP: de stansjes kocht ik bij de Action.
Ze zitten in een doosje voor het maken van een Paasslinger, maar ik gebruikte ze voor de snailmail.

Vind je dit een leuke Paassnail?

2 gedachten over “Snailmail #Pasen

Geef een reactie

