Geplaatst in Algemeen

Daar word ík vrolijk van!

Vanaf morgen blog ik niet alleen nog maar hier, maar ook als gastblogger voor Suzan van Studio van Suus. Voorheen heette deze webwinkel ‘Suus Creatief’, maar kort geleden heeft haar winkeltje een enorme metamorfose ondergaan. Een nieuw assortiment, een nieuwe site en dus ook een nieuwe naam. Studio van Suus is een winkeltje vol kleur en vrolijkheid.logo SvS doorzichtige achtergrond De slogan is dan ook niet voor niets: ‘Daar word je VROLIJK van!’. Het assortiment bestaat uit leuke stationary producten; kaarten, handlettering pakketten, notitieblokken, kalenders, stickers, labels en zakjes. Je snapt wel dat ik als creatieveling met een lichtelijke snailmail verslaving ontzettend enthousiast en dankbaar ben dat ik producten uit haar shop mag reviewen! Daar word ík vrolijk van!

Morgen zal ik me op haar blog eerst aan de lezers van Studio van Suus voorstellen. Vanaf april vind je mijn reviews niet alleen op de blog van Studio van Suus, maar zal ik er ook hier aandacht aan besteden. Wel zo leuk! Houd mijn blog én de blog van Studio van Suus dan zeker in de gaten. Ik weet zeker dat ik je hele leuke creatieve tips kan én ga geven!

Kende jij de shop Studio van Suus al?

Geef een reactie

