Geplaatst in Open dagboek, Snailmail

Snailmail Set #winactie

winactie snailmailset

Pasen is alweer voorbij, april in zicht! Dat betekent dat ik alweer bijna één maand blog als creatief blogster. Máár er is meer.. Vanaf 1 april start ik namelijk officieel als blogster voor Shops with Love. Een geweldige uitdaging waar ik ontzettend veel zin in heb! En nee, dat is geen 1 april grap. Om dit te vieren ga ik een hele toffe snailmail set verloten.

De set bestaat uit:
– 10 vellen briefpapier (2 designs)
– 10 enveloppen
– 1 stickervel
– 10 adreslabels (2 designs)


Kans maken? Het enige dat je hoeft te doen is de volgende zin afmaken in een reactie:
“Snailmail is een feestje is je brievenbus, omdat….”

Ik zou het ook heel leuk vinden als je me volgt op social media, maar dit is niet verplicht!
Je blijft zo wél op de hoogte van alle leuke nieuwtjes! Ik ben te vinden op Facebook, Pinterest en Instagram. En oja, wil je me nóg beter leren kennen? Volg me dan ook op Shops with Love. Neem vast een kijkje op mijn persoonlijke pagina.

Op dinsdag 26 april vind je de uitslag van de winactie op mijn blog en facebook-pagina. De winnaar wordt hier uiteraard persoonlijk van op de hoogte gebracht. Vergeet dus niet je e-mailadres achter te laten als je mee wilt doen, deze wordt niet zichtbaar op de site! Meedoen kan t/m maandag 25 april 20.00 uur.

Deze week komt er (helaas) máár een blogje online, maar ik vond dit wél een mooie afsluiter van een succesvolle eerste creatieve blogmaand! Volgende week vind je gewoon weer twee blogjes en lees je wat het thema van de maand april is én vind je leuk nieuws over een nieuwe categorie!

20 gedachten over “Snailmail Set #winactie

  1. snailmail is een feestje in je brievenbus, omdat je op een fijne manier eraan herinnerd wordt dat er iemand aan je gedacht heeft. Het is altijd een plezier van brieven te openen en te zien dat het niet de zoveelste rekening is maar net een verhaaltje dat iemand aan jou wilt vertellen

    Liked by 1 persoon

  2. Snailmail is een feestje in je brievenbus, omdat het er altijd feestelijk uitziet! Er heeft iemand tijd, moeite en aandacht aan je besteedt. Daar wordt een mens toch vrolijk van?

    Liked by 1 persoon

  3. Snailmail is een feestje is je brievenbus, omdat het geweldig postpapier is voor mijn dochter van bijna 6 die het heerlijk vindt om te schrijven. Ze wil nu heel graag een brief schijven naar opa en oma. Dubbel feest dus, voor zowel Anna als opa en oma 😊

    Liked by 1 persoon

  4. Snailmail is een feestje in je brievenbus omdat het fijn is als er iemand aan je denkt en aandacht aan je post en aan jou besteed. Aandacht zit in de kleine dingen. Mijn motto: spread some love❤️

    Liked by 1 persoon

  5. Snailmail is een feestje omdat je laat zien dat je veel om die persoon geeft en daarmee zijn of haar dag een heel stuk mooier maakt. 💕 Plus heb je er zelf ook heel veel plezier aan beleeft om het speciaal voor die persoon te maken! 😄 Groot of klein, snailmail is altijd fijn 📬🎉

    Ps. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het pakketje zag 😂 het geprint karton van deze serie heb ik al maar de rest van de serie had ik misgelopen. Nu iedere keer ben ik aan het knoeien met mijn printjes omdat ik veel te weinig decoratie heb om er echt een leuke snailmail van te maken. Dus fingerscrossed hihi 😄😂

    Pps. Superleuke winactie en blog! Keep up the good work! 😄👍

    Liked by 1 persoon

  6. Snailmail is een feestje in mijn brievenbus, omdat het een superleuk pakket is!! en wie wil nou geen eigen kaart kunnen maken met een snaillmail pakket om iemand een lief eigen gemaakt kaartje te kunnen geven??

    Liked by 1 persoon

  7. Snailmail is een feestje in de brievenbus
    Omdat er iemand aan mij dacht
    Zij heeft voor mij iets moois geknutseld
    En de postbode heeft het gebracht

    Vaak zit er een fijne brief bij
    Geschreven met typemachine of pen
    Dat iemand iets met mij wil delen
    Maakt dat ik er blij mee ben…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

