Geplaatst in Maandthema

What’s new? #Maandthema

moederdag-maandthema

Een nieuwe maand, een nieuw thema! En wát voor thema. Moederdag! Volgende maand is het Moederdag, en om je alvast wat te inspireren, vind je deze hele maand leuke DIY’s om jouw moeder mee te kunnen verrassen. Niet alleen ík ga jou inspireren, ook YouTuber Elise. Zij zal jullie elke maand (op een woensdag) verrassen met een video waarin ze een leuke DIY, snailmail of review in het maandthema met je deelt. Haar eerste video voor buttydaantje.nl zal op woensdag 13 april online komen. Houd het dus goed in de gaten! Uiteraard zal ik het ook bekend maken via social media, zodat je het niet vergeet. Wil je haar vast wat beter leren kennen? Kijk dan eens op haar kanaal!

Nu is het zo dat er vanaf deze maand niet alleen een maandelijkse video online komt, maar ook gezellige blogs van verschillende gastbloggers. Een nieuwe categorie op mijn blog! Deze maand verwelkom ik Minke en Mirjam. Hieronder stellen zij zich voor. Minke gaat bloggen over Bible Journaling en Mirjam zal haar ideeën als beginnende creatieveling met ons delen! Ik houd nog even geheim wat er allemaal komen gaat, maar voor nu kun je ze vast wat beter leren kennen!

Heel veel plezier deze maand! Ik ben weer benieuwd naar al jullie leuke reacties.
En oja, vergeet je de winactie niet? Je kunt nog meedoen t/m 25 april.

Minke
Gastblogger Minke

Gastblogger Minke
Hoi allemaal! Ik ben Minke, 26 jaar oud en moeder van 2 prachtige kinderen. Een jongen, geboren in juni 2013, en een meisje, geboren in november 2015. Ik ben thuisblijfmoeder, dus lekker met de kinderen bezig. Als de oudste naar de peuterspeelzaal is en de jongste nog slaapt ga ik aan de slag met mijn eigen blog www.mamaminke.nl. Daarop schrijf ik over geloof, kids en een hoop liefde. Voor de blog van Daniëlle kunnen jullie iets lezen over Journaling Bible en hoe je de spullen uit haar webshop daarvoor kunt gebruiken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Groetjes, Minke

Mirjam
Gastblogger Mirjam

Gastblogger Mirjam
Hi! Ik ben Mirjam van Elst en ik zal maar meteen met de deur in huis vallen; ik ben geen creabea. Een gevalletje te weinig geduld. En jeugdtrauma, vrees ik. O, die lessen handvaardigheid op de lagere school, lang, lang geleden… Ondanks het doorzettingsvermogen en de motiverende speeches van Juf Wil is het me nooit gelukt om averechts te leren breien. Te langzaam. Haken? Drama. Punniken? Zucht. Tekenen vond ik wel leuk, dat heb ik alleen al jaren niet meer gedaan. Te druk. Ja, schrijven, dat vind ik geweldig. Blogs. Daar leg ik m’n ziel en zaligheid in. Daniëlle vroeg gastbloggers en in eerste instantie dacht ik “Nee… Niks voor mij. Dat laat ik aan anderen over. Bloggen, leuk, maar knutselen?” Totdat ik bij een mede-Instagrammer zag dat ze iedere dag een half uur iets creatiefs deed. Leuk! Als ik dat nou ook eens ging doen? En dan bij Daniëlle mijn kunsten vertoon? Niet allemaal, hoor. 😉 Dat vond Daniëlle ook een goed idee, sterker nog, ze vroeg me zelfs een gastblog over een van mijn creaties te schrijven. Jullie snappen dat ik enorm gevleid was. Dus… Binnenkort hier te lezen! Op het wereldwijde web ben ik te vinden als 50 Tinten Mirjam (http://cleanhouseclearhead-mirjam.blogspot.nl/) en op Instagram en Facebook als Mirjam Down Under. Jullie zijn van harte welkom. Bakje thee wel zelf meenemen. 😉  

Geef een reactie

