Geplaatst in DIY voor jou, Video's

VIDEO #Moederdag

Zoals je eerder al kon lezen, komt er één keer in de maand -op een woensdag- een creatieve video online. Zelf vind ik het hartstikke tof om creatieve DIY’s en tutorials via YouTube te kijken en was daarom ook direct enthousiast toen de vrolijke Elise aanbood video’s te maken voor mijn blog.

Elise is YouTuber op EliseDingen. Ze maakt video’s met leuke recepten, DIY’s, shoplogs en nog veel meer leuke creatieve ideetjes. Ik heb me dan ook geabonneerd op haar kanaal, want ze is een kei in inspireren. Voor buttydaantje.nl zal ze verschillende dingen met jullie delen, namelijk DIY’s, snailmail ideeën, maar ook reviews van producten uit mijn shop. De video is steeds gekoppeld aan het thema van de maand.

Voordat je de video gaat bekijken, stelt Elise zich nog even kort voor:
Mijn naam is Elise, 23 jaar oud en dol op creatief bezig zijn. Vooral met pen en papier werk ik graag, maar ik vind het ook leuk om spulletjes voor in huis te maken of aan te passen. Met veel liefde plaats ik 2x, en soms 3x in de week, video’s op mijn YouTube kanaal EliseDingen.

Hieronder vind je dus de allereerste video van Elise voor buttydaantje.nl met een leuke DIY in het thema Moederdag.
Kijk gauw mee en laat je inspireren!

Geef een reactie

