Geplaatst in Gastblogs, Geluk van LadyBug

Review boekenlegger #gastblog

Deze blog is geschreven door gastblogger Minke.
Zij blogt op buttydaantje.nl over Bible Journaling!

P1040899Daniëlle stuurde mij een gepersonaliseerde vilten boekenlegger uit haar Webshop LadyBug. Om meerdere redenen is deze handig. Je kunt hem laten personaliseren met een tekst of een voorbeeld kiezen uit haar shop. Zo kun je hem cadeau doen aan iemand die belijdenis heeft gedaan of voor een kindje dat gedoopt is. Daarbij kun je dan gebruik maken van de belijdenis- of dooptekst. Ik vind dat erg leuke cadeautjes, omdat het zo persoonlijk is en er echt aandacht aan is besteed.

Maar nu de proef op de som. Hoe staat hij bij de Bijbel? En hoe gaat dat met kinderen? Uit ervaring kan ik zeggen dat het allemaal heel goed past. De bijschrijfbijbel is iets groter, omdat je daar ook bij kunt schrijven of tekenen. Daar past hij niet helemaal goed in, maar je kunt hem wel gebruiken. Aan de onder- en bovenkant steekt hij nog iets uit. In een ‘gewone’ bijbel past hij perfect. Denk aan de Nieuwe Bijbel vertaling of de Bijbel in gewone taal in handig meeneem formaat.  Met kinderen is hij ook heel fijn, want hij gaat niet kapot. Met een papieren boekenlegger gebeurt dat nog wel eens. Dus, als ze hem een keer te pakken hebben, geen probleem. Laat ze maar even kijken en spelen (onder toezicht uiteraard).

P1040900P1040901

Ik gaf net al aan dat hij voor de bijschrijfbijbel iets aan de kleine kant is. Toch vind ik het leuk om hem te gebruiken bij Bible Journaling. Dat is het creatief bezig zijn met een tekst uit de Bijbel. Fijn om daar dan een mooie boekenlegger bij te hebben. Wel uitkijken met verf en inkt dat hij niet vies wordt natuurlijk. Maar ook dat geeft niet eigenlijk, het hoeft namelijk niet allemaal perfect. God heeft ons zo geschapen, omdat Hij zag dat het goed was. Hij wil niet dat we het perfect doen, maar in eer van Zijn Naam. Fijn om daar een bemoedigende tekst bij te hebben. Je kunt er bijvoorbeeld op laten zetten ‘Let it go and let God’. Hoe mooi is dat om er bij te hebben? Als je niet helemaal tevreden bent over je pagina? Let it go!

P1040903

Ik ben super blij met de boekenlegger en weet eigenlijk niet in welke Bijbel ik hem nu wil gebruiken. Waarschijnlijk blijft hij in mijn bijschrijfbijbel, omdat ik het handig vind daar meerdere lintjes/boekenleggers in te gebruiken om zo mijn teksten makkelijk te kunnen vinden. Goede service, snelle levering en een prachtig product die je voor meerder doeleinden kunt gebruiken met een leuke prijs en een deel van de opbrengst die naar een goed doel gaat. Mooier kan niet!

Minke heeft speciaal voor jullie een poster ontworpen met de tekst ‘Let it go and let God’
Deze kun je hier gratis downloaden. Volgende maand kun je meer lezen over Bible Journaling!


Vilten boekenlegger  – vanaf €2.50  – Bestellen kan hier 

Geef een reactie

