Geplaatst in Maandthema

Spring Time #Maandthema

Ik hoop dat ik jullie vorige maand allemaal een beetje heb kunnen inspireren voor Moederdag. Zondag is het al zover. Je hebt dus nog even de tijd om mijn blogposts in het Moederdagthema door te spitten. Wat gaat de tijd toch snel, het is alweer mei. We zitten middenin de lente, deze week begint het eindelijk een beetje te komen. Maar hier blijven we natuurlijk gewoon de hele maand in lente sfeer! Er staan weer leuke DIY’s op je te wachten, een heerlijk recept, snailmail inspiratie, inspirerende gastblogs én natuurlijk weer een toffe creatieve video van YouTuber EliseDingen!

Ook deze maand verwelkom ik weer twee nieuwe gastbloggers, namelijk Anja en Debora. Hieronder leer je hen vast een beetje kennen. Heel veel lentegroetjes, en geniet er weer van deze maand!

Gastblogger Anja:
Hallootjes! Mijn naam is Anja, een boekennerd die naast lezen, ook van creatief zijn houd. Dit heb ik met de paplepel ingegoten gekregen van mijn mams. En wat is er nu leuker om dingen ‘eigen’ te maken? Wie ik nog meer ben? Een 23-jarige christen,  wonende in Duitsland, met veel leuke hobby’s en voor veel dingen te porren is. Máár nee is nee. En ‘koppig’ is mijn tweede naam. Wil je meer van mij weten? Kijk dan op www.FollowMeMove.com, daar blog ik over mijn leven en over boeken!

Gastblogger Debora:
Debora is een thuisblijfmoeder met een creatieve blog, genaamd SaSiBeau. Haar blog gaat over naaien, haken, breien en koken. Creativiteit is haar met de paplepel ingegoten. Ze schrijft: “Ik heb altijd muziek gespeeld en in elke studieboek staan er tekeningen. Nu uit dit zich in mijn hobby’s (naaien, haken, breien,…) maar ook in mijn recentere hobby’s zoals Flock & Flex snijden en brieven en kaartjes versturen. Ik deel graag mijn mening en schrijven is een leuk medium om dit te doen. Weliswaar zullen er in de gastblog de nodige foutjes zitten, aangezien ik dyslexie heb ,maar dat maakt voor mij totaal niet uit. Ik blijf het graag doen ;)”

Geef een reactie

