Geplaatst in 'Zelluf Doen' - DIY KIDS

Knopenboom

De bomen in de lente zijn prachtig! Vind je niet? Bloesem, oh ik houd ervan!
Maar hoe leuk is het om zo’n boom zelf te maken met je peuter?
Vandaag een hele simpele DIY. Veel plezier!

Benodigdheden:
– papier
– bruin krijt of verf
– knopen
– lijm


1. Maak een boom met krijt of verf
2. Plak nu samen met je peuter de knopen op de takken van de boom
3. Nu heb je een prachtige, unieke, kleurrijke knopenboom!

Ga jij deze DIY uitproberen?
Deel hem dan op Instagram met hashtag #buttydaantje

9 gedachten over “Knopenboom

  1. Wat ziet je comment gedeelte er leuk uit met de envelop!

    Hoe kom je aan die knopen? Ik ‘spaarde’ ze altijd wel een beetje. Maar leuke vrolijke exemplaren waren het meestal niet. En in de tweedehandswinkels bij mijn ouders is enkel meuk te vinden. Hier in Duitsland lijken ze helemaal niet te bestaan.
    Ik zoek ze namelijk omdat ik er een DIY van wil maken voor een lampenkap. idee ligt er al 2 jaar en ’t schiet maar niet op….

    Liked by 1 persoon

    1. Dat is ook een tof idee zeg! De meeste knopen die ik heb komen van de Action. Die verkochten ze een tijdje in van die zakjes. Volgens mij zijn ze inmiddels uit het assortiment. Verder heb ik veel knopen verzameld met snailmailen.

      Liked by 1 persoon

      1. Aha, dan moet ik die winkel weer in als ik in Nov in NL ben. Misschien zijn ze er dan weer. Snailmailen hang ik aan de bomen. Tenminste met de mensen waar ik verder geen contact mee heb. Een paar blijven over waar ik ook contact mee heb op fb.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

