Geplaatst in Algemeen, Snailmail

Studio van Suus #review

“POST”, roept mijn 2-jarige peuterdochter als ze brievenbus hoort klepperen. We zijn aan het lunchen, maar wanneer er post bezorgd wordt, mag ze van tafel! “Vooruit, kijk maar gauw wat er ligt!”, zeg ik tegen haar. Elke week verwacht ik post. De ene keer meer dan de andere keer, maar het is áltijd een feestje. Snailmail, kaartjes en soms ook brieven. Ik houd ervan! Zowel het krijgen als het versturen.

Meestal komt de post hier tussen 11.30 en 12.30. Soms precies in díe paar minuten dat ik weg ben om mijn oudste van de peuterspeelzaal te halen. Ik kan me dan echt verheugen op de post die er misschien ligt als we weer thuiskomen. Vooral als ik iets verwacht. Zo was dat ook met het pakketje van Studio van Suus. De sticker op de envelop vertelde precies wat ik dacht en voelde: ‘Post!!! Blij, blij, blij, wat zit hier in voor mij?’.

Zo nieuwsgierig als ik was heb ik meteen alles eruit gehaald en op de tafel neergelegd. Zo zat er een set kaarten in. Ik ben dol op kaarten. Ze zijn leuk om los te versturen, maar ook bij snailmail. Favoriete kaarten bewaar ik meestal zelf. Deze plaats ik dan in mijn kaartenrek, kaartenhouder of in een fotolijstje. Vooral kaarten met mooie quotes! Ik was dan ook blij verrast dat ik niet alleen een aantal mooie quote kaartjes mocht ontvangen, maar ook een mini-poster met de tekst: ‘Close your eyes and make a wish’.

Verder vond ik drie hele leuke notitieblokjes in het pakketje. Net wat ik nodig had! Ze zijn zó ontzettend handig voor snailmail of lieve briefjes in de broodtrommel van je liefste! En oja, ken je dat? Dat je áltijd nog rondloopt met rondslingerende ‘dat-moet-ik-ook-nog-doen’ gedachten? Dan is het dikke notitieblok ‘I’ll do that later’ van Studio Stationery een hele fijne uitkomst!

Planners doen het bij mij ook altijd goed. Ik ben een planner! Als ik niet plan, raak ik het overzicht kwijt en daar kan ik behoorlijk van in de stress raken. Ik ben daarom ook enorm blij met het planblok dat ik kreeg. Plannen voor mijn blog, shop, huishouden én ook nog bijhouden wat ik eet en drink, want ja, dat moet je tussen al die drukte door natuurlijk niet vergeten!

Als laatst zat er nog een bureaublok in van Studio Stationery. Wederom een planner, waar ik ontzettend blij mee ben. Dit blok biedt de mogelijkheid om je dag van 8u tot 19u in te plannen. Daarbij kun je een TO DO list opstellen, je dag ‘raten’ en een boodschappenlijstje opschrijven. Superhandig! Hij ligt nu standaard op mijn bureau.

Deze leuke producten kun je shoppen bij Studio van Suus.
Welk van deze producten zou jij wel willen hebben?

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Studio van Suus
Geef een reactie

