Geplaatst in Maandthema

Fris & Fruitig #Maandthema

Wat vliegen die maanden toch voorbij zeg! Ongelooflijk, het is alweer juni. De maand waarin de zomer weer officieel begint. Heerlijk. Ik ben er ook wel aan toe na al die grauwe, natte dagen. Tijd voor wat mooier weer, máár ook tijd voor een nieuw thema.

Het thema van deze maand is Fruit. Vooral meloenen en ananassen zijn favoriet deze zomer! Lekker fris tijdens de warmte die er deze maand toch hopelijk écht gaat komen! Om je in fruitige sferen te laten komen de komende weken, vind je tot eind juni leuke fruitige DIY’s op mijn blog, een fruitige snailmail, een heerlijk fruitig smulrecept, maar natuurlijk ook een video van EliseDingen én toffe reviews van fruitige producten uit mijn shop geschreven door gastblogger Mirjam!

IMG_5738

Máár wat misschien nog wel het leukste is; er komt weer een hele toffe winactie aan! Het enige wat ik ga verklappen is dat ik iets mag weggeven van uniekepostkaarten.nl. De rest blijft nog even een verrassing! Houd het goed in de gaten; vergeet me niet te volgen!

Het wordt weer een creatieve maand, helemaal Fris & Fruitig!
Wist jij trouwens dat fruit het geheugen stimuleert?
Wat is jouw favoriete fruit?

12 gedachten over “Fris & Fruitig #Maandthema

  1. Ik ben dol op fruit, maar pak het toch veel te weinig. Als mijn man een fruitsalade maakt eet ik het echter wel, ben gewoon te lui om zelf te staan schillen 😉 Mijn favoriet voor de zomer is met stip op 1 meloen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

