Geplaatst in DIY voor jou

Fruitmagneetjes #DIY

Ik houd van fruit én van kleur. Jij ook? Nou, dan is deze DIY echt iets voor jou! Je hebt er wel een portie geduld en tijd voor nodig, maar het eindresultaat is enorm schattig. Samen met mijn zusje maakte ik vier verschillende varianten. Deze ga ik je nu laten zien!

IMG_5809

Wat heb je nodig?
– strijkkralen -en legborden
– bakpapier
– strijkijzer
– magneettape (verkrijgbaar bij Action, Xenos & Zeeman)


1) Besluit welk figuurtje je wilt maken (zie foto’s hieronder)
2) Leg de kralen in het legbord (zie foto’s welke je nodig hebt)
3) Leg een bakpapiertje over de strijkkralen
4) Smelt de strijkkralen aan elkaar met een strijkijzer
5) Laat even 2 minuten rusten
6) Haal het figuurtje van het legbord af
7) Plak een stukje magneettape op de achterkant (tip: knip de tape af!)
8) Je magneet is klaar voor gebruik 🙂

TIP: Vergroot bovenstaande foto’s als je met deze DIY aan de slag gaat.
Dan kun je goed tellen hoeveel kralen je per rij moet leggen.
Deel je je creatie op Instagram met hashtag #buttydaantje?

En oja, in mijn shop verkoop ik vilten fruitmagneetjes.
Voor als je zelf niet creatief aan de slag wilt -of kunt gaan. Kijk maar eens!

Natuurlijk kun je ook iets anders maken van deze schattige fruitfiguurtjes.
Wat zou jij ermee doen?

 

11 gedachten over “Fruitmagneetjes #DIY

Geef een reactie

