Geplaatst in 'Zelluf Doen' - DIY KIDS, DIY voor jou

CREAnanas

Na de vorige DIY is het denk ik wel duidelijk dat ik van ananas houd. Ananas is gewoon net een snoepje. Vind je niet? Zo zoet en nog gezond ook! Heerlijk. Ik heb er laatst meteen maar drie gekocht in de supermarkt, ze waren toch in de aanbieding. Mijn man heeft er meteen goed gebruik van gemaakt. Als je me volgt op Instagram heb je het misschien al voorbij zien komen…

‘Je mag straks niet in de keuken komen’, zegt mijn man als ik onze jongste dochter in bed leg. ‘Heb je er zo’n bende van gemaakt?’, zeg ik nog. Máár niets was minder waar. Speciaal voor mij had hij een prachtige ananas creatie gemaakt. Super toch? Ik was helemaal onder de indruk! Hij liet zich inspireren door deze video!

ananas-vogel

Samen met mijn oudste dochter maakte ik laatst ook een hele toffe ananas creatie, van verf. Oké, misschien niet zo tof als die vogel hierboven, maar toch! Ik wil hem graag met jullie delen, want het is een echte leuke en makkelijke DIY voor je peuter.

Benodigdheden:
– verf (rood, geel en groen)
– ronde sponskwast
– papier

1) Verf grof de bladeren van de ananas
2) Maak daaronder met het sponskwastje de vorm van de ananas
3) Laat je peuter de ananas verder afmaken met het sponskwastje
4) Je ananas is klaar!


Ga jij deze DIY uitproberen? Deel hem dan op Instagram met hashtag #buttydaantje
Houd jij ook zo van ananas? En jouw kinderen?

 

 

8 gedachten over “CREAnanas

  1. Leuke geverfde ananas. En een groot deel stempellen geeft een mooi effect.
    Een creatieve man de ananas decoratief presenteren.
    Zelf lust ik alleen ananas op de pizza. 😛

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

