Geplaatst in Video's

VIDEO #Fruit

Ook Elise is dol op snailmail en daarom heeft ze op haar kanaal nu een nieuwe serie genaamd ‘Snailmail Sunday’. Deze komt -zoals eigenlijk al wordt verklapt- elke zondag online. Afgelopen zondag kwam de tweede aflevering online waarin Elise onder andere hele leuke tips geeft over snailmail goodies die je mee kunt sturen. Natuurlijk komt er ook een fruitig item voorbij uit mijn Webshop LadyBug. Kijk je snel mee?

Wat zijn jouw favoriete snailmailgoodies om mee te sturen?

4 gedachten over “VIDEO #Fruit

  1. Jouw snailmail doosje was mijn eerste pakketje.
    Ik vind het dus leuk om cadeautjes in te pakken en origami creaties mee te sturen.

    (Ben wel al een tijdje met een ander pakketje bezig, maar daar komt een uitgebreid kaartje in. En heb er nu door mijn blog minder tijd voor om er aan te werken.)

    Hoe doen jullie dat vooruit werken? (Mij wil het nog steeds niet lukken.)

    Liked by 1 persoon

    1. Wat leuk Suzan! Een soort swap dus, wat jij maakt! Supertof. Jouw origami creaties waren zeker leuk om te ontvangen!

      Het vooruit werken, dat is echt een kwestie van goed plannen. Voordat ik mijn creatieve blog begon heb ik goed bedacht wat ik met mijn blog wilde. Ik besloot te gaan werken met maandthema’s en vul deze elke maand in met twee DIY’s, een snailmail, een smulrecept en de rest vul ik op met creatieve reviews en gastblogs. Verder plaats ik mijn blogpost op vaste dagen (dinsdag en donderdag) en plan deze van te voren in bij wordpress. Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, en anders hoor ik het wel 😄

      Liked by 1 persoon

      1. Misschien wil ik ook te veel. Maandag: Techniek: Tips & Tricks, even Dinsdag: Divers vandaag, Woensdag: Woensdag mag dag, oneven Donderdag: Origami zo, Vrijdag: Inpakken speciaal, Zaterdag: Smikkel blog en Zondag: Wat een week.
        De dinsdag en donderdag ben ik dus al per week gaan afwisselen.
        (Maar misschien moet ik nog wel minder posten, helaas)
        Iets te uitgebreid bedacht wat ik allemaal wilde doen.
        (Ik vindt het alleen moeilijk om in deze onderwerpen te gaan schrappen.)

        Liked by 1 persoon

      2. Dat is wel erg veel inderdaad. Toch zijn er meer bloggers die elke dag posten. Dan zou ik echt proberen vooruit te werken. Misschien kun je wat samenvoegen?

        Like

Geef een reactie

