Geplaatst in Algemeen, Geluk van LadyBug

Kaartjes van mij voor jou!

Al een tijdje ben ik bezig met verandering in mijn shop. Een nieuwe uitdaging. Misschien heb je al wel in de nieuwsbrief of op Facebook gelezen dat ik bezig ben met de uitbreiding van de Thema Enveloppen?! Nou, dat wordt zo gaaf. Natuurlijk horen daar ook nieuwe visitekaartjes bij. Voorheen maakte ik ze zelf met mijn mooie stempel van Lindi Melse, maar deze bevatte té weinig informatie. Het kwam daarom precies op het juiste moment toen Fotofabriek.nl mij aanbood hun visitekaartjes te reviewen.

IMG_5699Mijn shop is vrolijk, uniek en kleurrijk. Dit wilde ik graag terug laten komen in mijn visitekaartjes. Iets wat helemaal past bij mij én dus ook mijn shop. Daarbij moest natuurlijk duidelijk zijn dat ik goede doelen steun, hetgeen waar ik om bekend sta! Althans, dat hoop ik dan maar! Het fijne van Fotofabriek.nl is dat je je visitekaartje helemaal kunt maken naar jouw wens, zelfs als grafische vormgeving niet je sterkste kant is. Ik koos voor de online software, waar je kunt kiezen uit bestaande templates die je vervolgens opvult met je eigen tekst en plaatjes. Deze software werkt snel en is simpel om mee te werken. Mocht je er toch niet goed uit kunnen komen, bestaat er de mogelijkheid een virtuele ‘rondleiding’ te volgen. Vervolgens ben ik dus aan de slag gegaan met het opvullen van mijn visitekaartjes. Allereerst natuurlijk mijn logo en slogan. Aangezien de kaartjes aan de voor- en achterzijde bedrukt kunnen worden, koos ik ervoor alle relevante en belangrijke informatie op de voorkant te plaatsen en de extra’s op de achterkant. Zoals je op de foto hieronder kunt zien, zie je links de knoppen voor het toevoegen van templates, foto’s en teksten. Rechts kun je kiezen voor hulplijnen en een achtergrondkleur. De hulplijnen, ook wel rasterlijnen genoemd, zijn ideaal. Hierdoor kun je plaatjes en teksten die je invoegt, helemaal recht plaatsen.

online software Fotofabriek.nl_buttydaantje

Ik koos trouwens voor een staand kaartje, maar uiteraard kun je ook voor een liggend kaartje kiezen. Net wat jij mooi en leuk vindt! Toen ik tevreden was met het resultaat, startte ik de bestelprocedure. Hier werd gevraagd naar de papierkeuze en afwerking voor rechte of ronde hoeken. Ik koos voor UV-glans papier en ronde hoeken. Helaas, toen ik het voorbeeld bekeek, zag ik dat er een stuk van mijn tekst wegviel door mijn keuze voor de ronde hoeken. Jammer genoeg is dit niet te zien in de online software, maar het voordeel is wel dat je dit heel makkelijk weer kunt aanpassen. Je kunt je ontwerp áltijd opslaan en bewerken. Zelfs als je uitlogt en daarna weer inlogt, kun je weer zo aan de slag!

bestelling fotofabriek

Blij als een kind was ik toen ik mijn pakketje een paar dagen later in mijn brievenbus zag liggen! Wat een mooi resultaat! Ik ben er heel blij mee, en degene die bij mij komen shoppen vast ook, want ze zijn niet alleen heel mooi; er staat ook een leuke actiecode op vermeld! Fotofabriek.nl verkoopt trouwens niet alleen visitekaartjes, maar –zoals de naam eigenlijk al aangeeft- ook fotoproducten. Dus ben jij nog op zoek naar een leuk Vaderdagcadeau? Neem dan vooral eens een kijkje! Je krijgt nu €7.50 korting!

Kende jij Fotofabriek al? Wat vind jij van mijn visitekaartjes?

Dit artikel kwam tot stand in samenwerking met Fotofabriek.nl

4 gedachten over “Kaartjes van mij voor jou!

Plaats een reactie