Geplaatst in Algemeen, Snailmail

Unieke Postkaarten: WINACTIE

LET OP: deelname aan deze winactie is niet meer mogelijk!

Snailmail, echte post, het heeft iets magisch. Iets speciaals. Het is niet alleen een feest om te ontvangen, maar zeker ook om voor iemand te maken. Al is het maar het verzamelen van leuke spulletjes. Eerder schreef ik al eens over voordelige winkeltjes voor al je snailmailspulletjes, maar natuurlijk zijn er nog véél meer shops waar je online uren kunt vertoeven!

Stickers en kaarten, twee items die we als snailmaillovers écht niet kunnen missen. Toch? Nou, dan ben je bij Wendy de Boer wel aan het goede adres. Haar webshop uniekepostkaarten.nl staat vol vrolijke, kleurrijke zelf geïllustreerde kaarten, stickers en postpapier. Echt om blij van te worden. Ze richt zich met haar illustraties vooral op zwangerschap en jonge gezinnen, maar ook voor fervente snailmailers en postcrossers heeft haar site veel leuks te bieden! Laatst ontving ik van Wendy een heel tof snailmail setje. Wat was het een feestje om uit te pakken. Alles zat zo netjes verpakt in mooie bloemige zakjes! Alleen daar werd ik al vrolijk van. Nóg vrolijker werd ik van de inhoud! Stickers, ik kan er echt geen genoeg van hebben. Een snailmail zonder stickers, dat bestaat gewoon niet.

Ik was daarom enorm blij toen ik zag dat er twee toffe stickervellen in het setje zaten; namelijk Hip Holland en Zomaar. Stickervellen met ronde stickers die beide perfect zijn voor snailmail. De stickers ‘Hip Holland’ zijn stickers met de Nederlandse vlag, een oranje vos en de hashtags #snailmail #echtepost #postcrossing en #postcards. Het andere stickervel heeft ronde stickers met de tekst ‘zomaar’ en is ook leuk te gebruiken op een cadeautje; voor als je iemand zomaar verrast. Dan nog een setje kaarten. Mooie kwaliteit en zeer kleurrijk. Kaarten zijn altijd fijn om in huis te hebben. We kennen altijd wel iemand die jarig is of gewoon een kaartje verdiend. Helemaal als je aan postcrossing doet, dan zijn kaarten áltijd goed!

Als extraatje stuurde Wendy -naast haar leuke flyer en visitekaartje- ook een toffe boekenlegger mee. Erg schattig ook om mee te sturen met een snailmail. Liefhebber van deze boekenlegger? Vraag hem GRATIS aan. Plaats een bestelling in de shop en laat een reactie achter bij ‘opmerkingen’.

WIN DEZE SET!
Al met al was ik enorm blij verrast met dit leuke setje! MÁÁR ik ontving niet één snailmail setje, nee, ik ontving er maar liefst twee! En die tweede, die ga ik weggeven! Hoe leuk is dat?! Ben jij nou, net als ik, ook zo enthousiast over dit leuke snailmail setje? Maak de volgende zin dan af en laat hem achter in een reactie onder deze blogpost: ‘Snailmail is als…..’ Wie weet ligt het snailmail setje binnenkort wel bij jou in de brievenbus.

LET OP: Meedoen kan t/m 7 juli.  Op 8 juli wordt de winnaar bekend gemaakt. Zij (of misschien wel hij?) zal hier ook persoonlijk van op de hoogte worden gebracht via een e-mailbericht. Vergeet dus niet je e-mailadres in te vullen als je een reactie achterlaat; deze blijft anoniem!

Wil je ons volgen op social media en de winactie delen? Dat zouden we natuurlijk hartstikke gezellig vinden. Gebruik onderstaande foto om te delen met je vrienden/volgers. Zeker niet verplicht, wel heel lief!

foto_winactieUP

Uniekepostkaarten: Facebook | Twitter | Instagram
buttydaantje: Facebook | Twitter | Instagram

24 gedachten over “Unieke Postkaarten: WINACTIE

  1. Snailmail is (voor mij) als een ijsje op een warme zomerdag, als een warm bad na een dagje in de kou, als een toef slagroom op je chocomelk, als een glimlach van een vreemde, als een complimentje op een baaldag, als een knuffel van je kind na een veel te korte nacht, als een stukje chocola na een hele week gezond eten ;-), als een cadeautje in je brievenbus! Elke keer weer 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Snailmail is als…. elke dag weer een cadeautje op de deurmat om vrolijk van te worden. Of de zon nu schijnt of het regent met een snailmail ben je altijd gezegend 🙂 ♡♡♡

    Liked by 1 persoon

  3. Snailmail is als een slak die zonder haast allerlei leuke cadeautjes in je brievenbus achter laat.
    (Hopelijk net zo leuk om te ontvangen als te versturen.)

    Liked by 1 persoon

  4. Snailmail is als een laag vers krakend natuurijs op een meer. Een nieuw, onbegonnen terrein voor mij, maar heel aanlokkelijk om mij er op te begeven. En ga je er eenmaal op, kun je alleen maar door glijden 😉😇 #geenwegterug #newaddiction
    #echtepostiszoveelleuker

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

