Geplaatst in Open dagboek, Zomaar Iets Liefs

GENIET #ZIEL

Soms is het belangrijk om even stil te staan in je drukke leven. Alles raast maar door en vaak jijzelf dus ook. Zo gaat dat bij mij althans, zeker als moeder zijnde. ‘Geniet ervan’, hoor je mensen vaak zeggen. Maar hoe doe je dat dan als je alsmaar het gevoel hebt aan verplichtingen te moeten voldoen?

Genieten. Het is zo cliché, maar ook zó belangrijk. Alle clichés kloppen, nietwaar? Door leuke dingen in het vooruitzicht te stellen kan ik beter genieten. Ook loslaten helpt. Laat los, die ideeën dat je áltijd bezig moet zijn. Al luister je maar naar de tikkende regen op het dak; ook dat is genieten! Tijd nemen voor jezelf, een rustmomentje, iets doen waar je echt helemaal blij van wordt. Zo ben ik afgelopen donderdag, samen met mijn man, naar het concert van Coldplay geweest. Wauw, het was zó fantastisch. En begrijp me niet verkeerd; ik houd van mijn kinderen en ik geniet volop van ze, maar als moeder heb je áltijd zorgen. En die avond had ik even geen zorgen. Het was alleen maar GENIETEN! Na zulke momenten beland ik wel altijd even in een dip. Die omschakeling is best groot als je dan weer terug gaat naar je ‘gewone’ leventje. Gelukkig heb ik deze zomer nog een aantal hele toffe dingen in het vooruitzicht staan. Op nummer 1 staat onze vakantie naar Frankrijk. Voor het eerst gaan we als gezinnetje van vier. Ik heb er zo’n zin in!
Iets anders waar ik sowieso ontzettend van ga genieten -de naam zegt het al- is Festival Geniet. Dit festival vindt aankomende zaterdag plaats in Wemeldinge. Van 10.30 tot 22.00u kun je genieten van creatieve workshops, kraampjes, live muziek, food(trucks), theater. Kortom; allemaal leuke, gezellige dingen. Een festival dat helemaal bij me past. Omdat ik anderen ook graag laat genieten kwam ik op het idee om hier een grote Z.IE.L actie uit te voeren. Z.IE.L staat voor Zomaar IEts Liefs en -zoals je al eens eerder kon lezen- ben ik al een poosje ambassadrice. Zo doe ik dus zomaar lieve acties door kleine pakketjes met goodies achter te laten in de winkel, op straat, in de brievenbus en zaterdag dus ook op Festival Geniet.

Samen met mijn zusje heb ik 20 pakketjes gemaakt die we achter gaan laten op het terrein. Kom jij ook naar Festival Geniet en vind jij zo’n pakketje? Laat het dan zeker even weten op de Facebook-pagina van Z.IE.L. Máár als je ook nog even een reactie of foto achterlaat op de Facebook-pagina van mijn Webshop LadyBug, ontvang je ook nog een kortingscode voor een vilten boekenlegger uit mijn shop!
Je kunt dus niet alleen genieten van de leuke kraampjes, gezelligheid, muziek en eten, maar hebt ook nog eens kans op het vinden van een gezellig pakketje, met liefde gemaakt voor jou!

Festival Geniet
zaterdag 2 juli | 10.30-21.00u | Hof Keizersweel Hoogeweg 3 | Wemeldinge

Ga jij ook naar Festival Geniet?

8 gedachten over “GENIET #ZIEL

Geef een reactie

