Geplaatst in Maandthema

Tijd voor ijs? #Maandthema

Is het echt al juli? Na die regenachtige juni maand heb ik het idee dat we in de herfst zijn beland. Zou het deze maand dan écht gaan beginnen; die zomerse dagen? De dagen waarop we dagelijks ijsjes mogen eten. Hmm, ik houd van ijs. Vooral soft -en Italiaans bolletjesijs.

Tijdens mijn tweede zwangerschap was ijs echt een craving. Vooral het ijs van de Mc Donalds. Nu is dat extreme er wel af, maar nog steeds kan ik wel erg genieten van een lekker ijsje. Het leuke is: ijsjes zijn ook nog eens hot deze zomer. Huh? Ze zijn toch koud? Ja, duh, ik bedoel HOT als thema! Je ziet ze óveral. Zo heb ik laatst voor onze oudste dochter hele schattige onderbroekjes en hemdjes met ijsjes gekocht bij de Zeeman. Maar ook een tafelkleed, koeltasje, servetten, badpakje.. Ja, ik ben schuldig. Ook ik ben besmet met de ijsjes trend. Daarom staat deze maand helemaal in het teken van IJS. Er staan uiteraard weer leuke DIY’s, snailmailtips, een smulrecept en een review van producten uit mijn eigen shop door gastblogger Anja en YouTuber Elise op je te wachten. Máár ook een hele toffe review van een wel heééél leuk ijsjes product. Houd het ook deze maand dus weer goed in de gaten 🙂

Oja, je kunt nog tot en met aanstaande donderdag meedoen met de winactie! Vrijdag wordt de winnaar bekend gemaakt.

Wat is jouw favoriete ijsje?

7 gedachten over “Tijd voor ijs? #Maandthema

      1. Volgens onderzoek niet allergisch voor melk, maar overgevoeligheid wordt dan nog niet uitgesloten.
        Denk dus dat ik wel overgevoelig ben. Ik moet dus een beetje opletten met wat ik eet.

        Liked by 1 persoon

      2. Oh, dat kan ook erg vervelend zijn ja! Mijn oudste dochter is o.a. allergisch voor koemelk. Gelukkig is ze er nu overheen aan het groeien. Voedselallergieën zijn geen pretje.. 😦

        Like

Geef een reactie

