Geplaatst in DIY voor jou, Open dagboek

’t ZIT D’ROP

Het einde van het schooljaar is in zicht. Bijna vakantie! Voor de kinderen althans. Voor sommigen is het zelfs al begonnen. Hier duurt het nog twee weken en we tellen de dagen af. Als thuiswerkende mama is een planning in de zomer erg belangrijk, zeker omdat de kids dan 24 uur per dag thuis zijn. Máár eerst heb ik nog een bedankje geregeld voor de juffen van de peuterspeelzaal. Dat hebben zij best verdiend na alle moeite die zij gedaan hebben om onze dochter weer heel wat bij te leren, te ondersteunen en begeleiden. Ontdek snel wat ik maakte voor de juffen en laat je vooral inspireren!

t ZIT D’ROP! Dat is waar het om gaat bij deze DIY. Ik kocht glazen voorraadpotten bij de Action en vulde ze met drop. Voor iedere juf eentje. Bij vier van deze potjes zit een kaartje waarop ik schreef: ’t ZIT D’ROP’ met aan de binnenkant een persoonlijk bedanktekstje voor de juffen en vrijwilligers. Bij de overige twee potjes  -bestemd voor twee stagiaires- heb ik er een kaart bij gedaan waarop staat: ‘FANTASTISCH GEDAAN’. Deze is ontworpen door Renske Evers en kwam ik vorige week tegen bij Studio van Suus. Meteen dacht ik aan de twee stagiaires die het afgelopen half jaar ook actief zijn geweest bij het begeleiden van de peuters. Aangezien ik weet hoe fijn het is om ook als stagiaire waardering te krijgen voor het werk dat je verricht heb, gaan deze kaartjes naar hen!

Zoals je ziet; een simpele DIY, maar wel origineel, persoonlijk én met een vleugje humor. Heb je nou geen tijd of zin om zelf kaarten te maken? Bij Studio van Suus vind je ook een kaart met de tekst ’t ZIT D’ROP! Wederom een ontwerp van Renske Evers. Neem maar eens een kijkje, Studio van Suus maakte een speciale selectie voor de juffen –en meesters.

naamloos
Bron: http://www.wendydeboer.nl

Als laatst wil ik nog een leuke printable met je delen. Speciaal voor degenen die de zomervakantie al in zijn gegaan. Want heb jij allemaal leuke ideetjes voor deze zomervakantie, maar staat het nog niet helemaal op een rijtje? Gebruik dan deze zomer bucket-list, ontworpen door Wendy de Boer en Yvonne Stuive. Onderaan de lijst vind je nog een aantal leuke tips voor leuke activiteiten. Download hem hier! En vergeet je ideetjes niet te delen op Instagram met hashtag #zomerbucketlist.

Heb jij de juf of meester (van je kids) een bedankje gegeven?
En wat zijn jouw plannen deze zomer?

P.S: Had jij meegedaan aan de snailmail winactie? Check dan even je mail!

 

6 gedachten over “’t ZIT D’ROP

Geef een reactie

