Geplaatst in Gastblogs, Geluk van LadyBug

IJSJES-TAGS #review

Deze blogpost is geschreven door gastblogger Anja.

Hoe leuk, ik mag een tweede gastblog schrijven voor Danielle! Dit keer stuurde ze me wat op uit haar webshop! Kijk je mee naar wat ik ontving en wat ik er mee doe?

Verpakt

Een poosje geleden ontving ik een envelop met de ijsjes-tags van Webshop LadyBug. Het was supermooi verpakt, een cadeautje opzich! Het past ook volledig bij de naam buttydaantje! Wat een mooi detail!
inhoudNa het openen moest ik nog bedenken wat ik er mee zou gaan doen. Ik koos ervoor een tag te gebruiken om een Bijbeltekst op te schrijven, en ook een kaartje dat erbij zat toverde ik om. Die gebruik ik nu graag als boekenlegger in mijn Bijbel of in een leesboek.

gedaanEen gedeelte van de verpakking heb ik gebruikt voor mijn journalingbijbel. Met een paar leuke stickers die ik had, bevestig ik het in de achterkant van mijn bijbel. Hier bewaar ik een aantal tags in. Mocht het zo zijn dat ik iemand weer een Bijbeltekst wil meegeven of opsturen, dan kan ik het op zo’n leuke tag schrijven in plaats van op een post-it!
Verpakking ook weer te gebruiken Ook gebruik ik de tags aan mijn glazen opbergpotten.
Dat maakt het een stuk leuker en vrolijker, vind je niet?
opbergpotten Omdat ik steeds wat anders in de opbergpotten bewaar, schrijf ik niks op de tags, maar dit kun je uiteraard wel doen als geheugensteuntje 🙂

Deze ijsjes-tags shop je voor €1 per setje bij Webshop LadyBug.
Met je aankoop steun je ook nog eens een goed doel!

Waar gebruik jij tags voor?

Geef een reactie

