Geplaatst in Open dagboek

Zomerse dilemma’s TAG

Vanaf vandaag komt er ook iedere woensdag een blogpost online, zodat er iets meer ruimte komt voor persoonlijke verhalen. Zo vroeg Sam van ZoSammieEnzo mij om de tag ‘Zomerse dilemma’s’ in te vullen. Maar natuurlijk! Lees je mee?

Op blote voeten door het gras OF Op blote voeten door de branding?
Buiten op blote voeten lopen! Heerlijk vind ik het. Het gras, zo zacht! Een cadeautje voor je voeten. Door de branding lopen geeft mij echt een zomers gevoel, maar stiekem heb ik een hekel aan al dat zand dat daarna tussen je tenen blijft zitten. Het zou dus geweldig zijn als ik na een mooie wandeling door de branding nog even door het gras kan lopen om daar de laatste restjes zand achter te laten!

Een vakantie op een tropisch eiland OF Een zonnige culturele stedentrip? Een tropisch eiland zou voor mij dé rustplek kunnen zijn die ik zo nodig heb als ik op vakantie ga. Toch zou ik dan wel kiezen voor een tropisch eiland waar genoeg cultuur te snuiven valt, want alleen maar stilzitten kan ik niet! Gelukkig kan een culturele stedentrip kan ook prima in het voor –of najaar. In de zomer kies ik dan toch voor een tropisch eiland!

IMG_0529
In oktober 2012 gingen wij op huwelijksreis naar het Griekse eiland Lefkas! WAUW!

Jouw diner bestaat alleen nog maar uit homemade pastasalade’s OF Jouw diner bestaat alleen nog maar uit barbecueën: Eerlijk? Barbecueën! Bij een barbecue hoort ook altijd een lekkere salade, dus helemaal prima voor mij hoor!

Zwoegen in de sportschool OF Workouts in de buitenlucht: Definitely workouts in de buitenlucht. Ik heb een hekel aan sporten, zeker in de sportschool. Ik houd er gewoon niet van. Daarbij lijken mij workouts in de buitenlucht ook iets gezonder dan in een sportschool waar het bloedje heet is en iedereen loopt te zweten!

Iedereen denkt dat jij de zon tevoorschijn tovert OF Niemand wil ooit nog met jou op vakantie: Alleen op vakantie? Daar moet ik niet aan denken. Ik ben een gezelligheidsmens en wil mijn ervaringen graag met anderen delen. Zeker nu! Dit jaar gaan we voor het eerst als gezinnetje op vakantie en ik heb daar reuze veel zin in. Making memories! Dat is wat wij gaan doen!

Een hele zomer doorbrengen in Scandinavië OF Een hele zomer backpacken door Azië Aangezien ik niks met Azië heb, zou ik een hele zomer in Scandinavië willen doorbrengen. Graag zelfs. Die ongerepte natuur daar, prachtig! Daar kan ik nou echt van genieten. Twee jaar geleden zijn wij in Noorwegen geweest, een echte aanrader! TIP: wel ff je spaarpot checken 😉

IMG_2579
Noorwegen is echt prachtig! Kijk maar. Wij waren hier in de zomer van 2014.

Nooit meer jouw teennagels lakken OF Nooit meer slippers dragen: Nou, dan maar nooit meer slippers. Dan verzin ik wel wat anders, want sinds ik mijn teennagels lak, ben ik daar echt fan van! Het staat gewoon elegant en het maakt mijn voeten net iets mooier. Haha!

Je draagt de hele zomer een nét te kort zomers rokje OF Je mag nooit meer jouw benen ontharen: Een nét iets te kort rokje dan maar. Daar kan altijd nog iets onder. Ik kan er zo niet tegen als mijn benen niet geschoren zijn. In de winter maakt het mij niks uit, maar ik ga echt niet op een zomerse dag met ‘behaarde’ blote benen naar buiten.

Iedere nacht illegaal kamperen in een weiland OF Iedere nacht doorbrengen onder de sterrenhemel: Ik houd van de sterren en daarom zou ik wel iedere nacht willen doorbrengen onder de sterrenhemel. En wie zegt dat dit onder de blote sterrenhemel moet? Sterker nog, wij dromen van een koepel boven ons bed, zodat we onder de sterren in slaap kunnen vallen.

Jouw favoriete ijsjessmaak is nergens meer verkrijgbaar OF Je mag de hele zomer geen zoetigheid meer: Een favoriete ijsjessmaak heb ik eigenlijk niet echt. Ik ben dol op ijs en heb dus meerdere favorieten. Als één van mijn favoriete ijsjessmaken nergens meer verkrijgbaar is, vind ik dat dus niet zo’n probleem. Liever dat, dan de hele zomer geen zoetigheid meer 🙂

Iedere zomer hoor je altijd ‘Op een onbewoond eiland’ van Kinderen voor Kinderen in jouw hoofd OF Bij het horen van muziek begin je onuitstaanbaar te huilen: Tja, dan kies ik voor ‘Op een onbewoond eiland’, want continue gaan snikken bij het horen van muziek is wel heel triest. Ik houd namelijk van muziek!

Sam, dankjewel voor het taggen! Heel leuk om eens een tag te mogen invullen en plaatsen op mijn blog. Zo leren jullie me ook wat beter kennen. En wat ik natuurlijk niet mag vergeten te vertellen aan jullie; de tag is bedacht door Renske.

Bij deze tag ik Marion, Suzan en Elise.
Wat is jouw grootste zomerse dillema?

3 gedachten over “Zomerse dilemma’s TAG

Geef een reactie

