Geplaatst in Open dagboek

Ijsjes die niet smelten!

Ik heb me toch een lekkere ijsjes ontdekt! Ze zien er niet alleen lekker uit, ze zijn ook echt lekker. Nooit eerder had ik ze gezien. Ze zijn uniek en bijzonder. Waarom? Heel simpel, ze smelten niet!

Ijsjes die niet smelten? Ja, je leest het goed. Maar er is nog meer bijzonder aan deze ijsjes. Je kunt ze namelijk helemaal niet eten. Sterker nog, ik raad het je af. Deze leuke ijsjes zijn namelijk Soap Pops. Juist, een flink stuk zeep! Bedacht en gemaakt door Jeanette van Wat Maakt Je Mooi!

Allereerst wil ik aandacht schenken aan de service. De producten waren zeer zorgvuldig ingepakt. Rondom de ijsjes zat nog een extra bubbeltjesfolie om de ijsjes extra te beschermen tegen eventuele breuken en afbrokkeling van de zeep. Verder zat er een leuke kaart bij en een douchepuff. Altijd fijn, die extraatjes!

De Soap Pops zijn er in vier verschillende varianten. Ik koos voor de Mango Splash en Sparkle. Op het moment dat ik de bubbeltjesfolie rondom de ijsjes weghaalde, kwam de heerlijke geur me al tegemoet. Je zou ze haast willen opeten 😉 Toch zit er –heel slim- een sticker op de verpakking waarop staat dat deze ijsjes NIET eetbaar zijn. Zeker als je -net als ik- kleine kinderen in huis hebt! Mijn oudste dochter was al erg teleurgesteld dat ze niet mocht proeven. Gelukkig kon ik dat al snel goed maken toen ik vertelde dat zij haar handen er mee mocht wassen. Een feestje op zich. Wanneer je de zeep nat maakt, komen alle geuren nog sterker vrij. Heerlijk! Haar handjes roken helemaal naar mango en vanille. Dat wilde ik zelf ook weleens proberen. Zo af en toe valt het mij op dat, nadat je een zeep of douchegel hebt gebruikt, de geur al heel snel afneemt. Soms zelfs al na het afdrogen. Bij de soap pop is dat dus niet het geval. Nadat ik mijn handen ermee had gewassen, roken mijn handen –nog lange tijd na het wassen- heerlijk!

Nóg een groot voordeel, en misschien wel de belangrijkste, is dat de Soap Pops gemaakt zijn van zeep op plantaardige basis. Ze zijn vrij van parabenen en rijk aan glycerine. De zeep zorgt er dus niet alleen voor dat je heerlijk ruikt, maar ook dat je superzacht aanvoelt. Inmiddels is de Soap Pop het favoriete voorwerp dat mijn meiden meenemen onder de douche. Ze zepen zich er helemaal mee in. En ik moet zeggen, hij schuimt goed. Er komt een fijne hoeveelheid zeep vanaf. Wel in de buurt blijven als je kids hem in gebruik hebben, want hij ruikt zo lekker, dat ze zo af en toe de neiging hebben een hapje te nemen. Ook ik vind het een ontzettend fijne zeep om te gebruiken. Je doet er lang mee, ziet er vrolijk uit en nodigt uit om te gebruiken!

IMG_6122

Dus, ijsje?

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met WatMaaktJeMooi.nl

21 gedachten over “Ijsjes die niet smelten!

  1. Het ziet er super leuk uit! Ik zou deze zeep ijsjes zeker ook eens willen proberen!! Mijn zeven jarige dochter zou er zo een hap van nemen 😉 Ik vind het erg leuk bedacht. Ik heb al een aantal producten van deze fijne webshop in huis en het is lichtelijk verslavend.. het smaakt ehh ruikt en voelt naar meer!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

