Geplaatst in Maandthema

Tijd voor Feest! #maandthema

Hoera. Het is feest. Niet alleen feest omdat onze oudste dochter volgende week drie wordt, maar ook omdat wij ein-de-lijk op vakantie gaan deze maand! Daar hebben we lang op moeten wachten en wat zijn we er aan toe. Voor het eerst gaan we als gezinnetje van vier. Wel een feestje waard. Én, om het nog specialer te maken zijn we tijdens onze vakantie vier jaar getrouwd! Een echte feestmaand dus. Máár ook voor jullie is het een beetje feest. Want ondanks dat ik vanaf 10 september twee weken offline zal zijn, kun je nog steeds meedoen met de MINI-GIVEAWAY van Muchable. Ook zullen er op de Facebook-pagina van mijn shop regelmatig leuke acties voorbij komen. Genoeg om naar uit te kijken dus. Maar oké, omdat het niet gek genoeg kan heb ik een toffe PRIJSVRAAG.

Laat in een reactie hieronder even weten naar welk land jij denkt dat wij op vakantie gaan, en maak kans op een snailmail met het thema van ons vakantieland! Op woensdag 28 september maak ik de winnaar bekend! Houd hiervoor ook mijn Facebook-pagina goed in de gaten.

Dan nu even wat korte mededelingen. Ik ben dus op vakantie van 10 t/m 24 september. Dit betekent dat er alleen volgende week dinsdag en donderdag nog een blogpost online komt, en daarna pas weer op maandag 3 oktober. Tijdens mijn vakantie ben ik OFFLINE en dus niet bereikbaar, omdat ik optimaal wil genieten van mijn gezin. Ik hoop op je begrip hiervoor. Uiteraard kun je wel altijd een berichtje achterlaten of mailen wanneer je een vraag hebt, maar deze zal pas ná 24 september worden beantwoord.

Ben jij op vakantie geweest dit jaar?
En oja, vergeet niet mee te doen met de ‘prijsvraag’.

9 gedachten over “Tijd voor Feest! #maandthema

  1. Oh!! Geniet van jullie welverdiende vakantie! En alvast een gelukkige verjaardag voor jullie dochter!

    Wij zijn in juli naar Italië geweest, en aangezien ik geen idee heb waar jullie naartoe trekken, gok ik ook gewoon op Italië 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

