Geplaatst in Open dagboek

Ik ga op vakantie en neem NIET mee

Ooh, nog maar eventjes. Nog eventjes de hectiek van alle dag. Nog eventjes het hele huis schoonmaken en opruimen. Nog eventjes van alles regelen. Nog eventjes en dan zitten wij uren in de auto! Wij gaan op vakantie. En wát moet er een boel mee als je met twee peuters gaat. Behalve..

Nouja, eigenlijk gaat het wel mee, maar ik ga het gewoon twee weken negeren. Ik wil er gewoon even niks mee te maken hebben. Want ondanks dat ik er vaak heel blij van word, en eigenlijk iedere dag wel gebruik van maak, ik wil gewoon even zonder. Juist, social media. Niet dat ik jullie niet lief vind hoor. En ook niet dat ik opeens niet meer sociaal ben. Nee, heeft er niks mee te maken! Ik wil gewoon optimaal genieten van mijn gezin. Alle momentjes pakken en beleven. Schrijven, met de hand. Over hun leventjes. Brieven, hele lange. Naar vriendinnen die dat verdienen. Snailen! Ja absoluut. Dat neem ik WEL mee; een doos met gezellige snailmailspulletjes om me heerlijk creatief uit te kunnen leven. En om één van jullie mee te kunnen verrassen. Wanneer jij namelijk raad naar welk land wij op vakantie gaan, maak je kans op een snailmail in het thema van ons vakantieland. Het enige dat je hoeft te doen is even in een reactie achterlaten wat jij denkt!

Voor nu ga ik afscheid van jullie nemen. Pas vanaf 4 oktober kun je weer genieten van allerlei nieuwe creatieve DIY’s, smulrecepten en snailmailtips. Wél heb ik wat berichtjes ingepland op Facebook. Vergeet me daar dus niet te volgen! En oja, op 28 september maak ik de winnaar van de snailmail bekend.

Waar zijn jullie eigenlijk op vakantie geweest?

6 gedachten over “Ik ga op vakantie en neem NIET mee

  1. Ik denk dat je naar Frankrijk gaat. Wens je een hele fijne vakantie. Ook wel eens lekker even zonder social media. Op vakantie had ik geen internetbundel gekocht en kon alleen in ons appartement gebruik maken van Wifi. Zo beperk je het ook aanzienlijk, ik vond het best fijn. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

