Geplaatst in Open dagboek, Snailmail

WIN & ONTMOET #PaperPassion

Zoals ik al schreef in mijn eerste gastblog voor PaperPassion is het een kleine droom die uitkomt. Ik mag niet alleen gastbloggen voor PaperPassion, maar ook aanwezig zijn tijdens de beurs aan de bloggerstafel. En hoe tof is dat?! Heel graag vertel ik jullie daar over mijn passies. Want zoals jullie misschien wel weet is mijn doel om te inspireren, zodat jij kunt creëren. Ik deel dus graag mijn passies over snailmail en handletteren met jullie. Binnenkort kan dat dus live tijdens de PaperPassion beurs in Tilburg.

Dé beurs voor papierliefhebbers
Bij toeval stuitte ik via Google op de site van PaperPassion. ‘Soon Online’ stond er in beeld. Ondanks dat er toen nog weinig informatie was, was mijn interesse meteen gewekt. Het zou dé beurs voor papierliefhebbers moeten worden. Dat kan ik toch niet afslaan. Zeker niet toen ik zag staan dat het om snailmail, handletteren, scrapbooking, stationery, travel -en Biblejournaling en nog véél meer papierleuks gaat! Kort daarna ontdekte ik via de deelnemerslijst dat de creatieve MarjoleinsCreations en Karin Joan aanwezig zouden zijn. Hen volg ik al een tijdje op Instagram en met Marjolein had ik al eens samengewerkt voor mijn blog. Het zou natuurlijk ontzettend tof zijn om hen in het echt te ontmoeten. Meteen kocht ik kaartjes en bleef PaperPassion volgen op social media. Wat een leuk vooruitzicht.

Tip van mijn man
‘Weet je al dat ze gastbloggers zoeken voor PaperPassion’, zei mijn man een week later tegen mij. Ik had het inderdaad al gezien, maar ik twijfelde. Zou dat echt iets voor mij zijn? Is het niet te kort dag? We zouden tussendoor nog op vakantie gaan. Kort voordat we op vakantie gingen ontving ik een berichtje van Marion van ACreaLife. Ze vroeg mij of ik me ook had opgegeven als gastblogger voor PaperPassion. ‘Hm, zou ik me dan toch opgeven?’, dacht ik. Ik besloot eerst te genieten van onze vakantie. Daarná zou ik nog eens kijken of ze nog steeds op zoek waren. En dit was zo! Dit keer twijfelde ik geen moment en heb me direct aangemeld. Voor ik het wist was ik onderdeel geworden van het gastbloggersteam en uitgenodigd om deel te nemen aan de bloggerstafel. Bijzonder hoe dit uiteindelijk is gegaan.

WIN WIN WIN + GRATIS SNAILMAILSETJE
De driedaagse beurs zal in de Koepelhal in Tilburg plaatsvinden. Er zijn niet alleen hele toffe papierwaren te koop, nee, er zijn ook workshop waar je aan kunt deelnemen. Hiervoor kun je je nu al opgeven via de site. Op zaterdag 29 oktober ben ik aanwezig bij de bloggerstafel. Hier wil ik je graag ontmoeten en al je vragen over handletteren en snailmail beantwoorden. Mááár voordat je nu kaartjes gaat kopen nodig ik je uit mee te doen aan de winactie voor VRIJKAARTEN! Ik mag er namelijk 5 weggeven. Daarnaast deel ik op de beurs GRATIS snailmailsetjes uit én maak je kans op een handlettering naamkaart uit mijn shop.

Wat moet je doen om…

1...EEN VRIJKAART TE WINNEN: Laat in een reactie weten waarom je mij zou willen ontmoeten; wat zou je mij willen vragen? Meedoen kan ook via Facebook en Instagram. Vergeet niet je e-mailadres in te vullen, zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen. Deze blijft anoniem op de site.

2. ..EEN SNAILMAILSETJE TE KRIJGEN: Kom op zaterdag 29 oktober naar de bloggerstafel, laat mij zien dat je me volgt op Instagram en ontvang een GRATIS snailmailsetje met leuke goodies.

3. ..EEN HANDLETTERING NAAMKAART TE WINNEN: Laat op zaterdag 29 oktober je naam en e-mailadres bij me achter. Op zondag 30 oktober maak ik via mijn Facebookpagina’s de winnaar bekend!

Zorg dat je NU meedoet met de winactie, want op woensdag 19 oktober maak ik op Facebook en Instagram de winnaars van de vrijkaarten bekend!

10 gedachten over “WIN & ONTMOET #PaperPassion

  1. Ik zou willen weten wat het goede doel van volgend jaar wordt in de webshop!

    Lijkt me Heel leuk om te komen. Ik twijfelde over de afstand, maar ik ga me er gewoon aan wagen als ik 1 van de gelukkige mocht zijn.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik wil graag meedoen. ik werd net door een andere blogger geantendeerd op deze beurs en je winactie. Hier wil ik zeker graag naar toe. Het is zelf in Tilburg :-). Wat ik je zou willen vragen, hoe gaat het :-)?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

