Geplaatst in Gastblogs

Woordenpuzzel WUZZLE

WUZZLE: een puzzel van woorden. Wat dat is vertelt Marjanne je graag!

Deze blogpost is geschreven door gastblogger Marjanne

Wat is WUZZLE… WUZZLE is mijn manier om de wereld een klein beetje mooier te maken. Een WUZZLE is een combinatie van woorden die ik met zorg heb samengesteld. Ze ontstaan door het kijken naar woorden. Ik knip ze uit en laat ze landen op een groot vel papier. Daar komen combinaties tot stand, simpelweg doordat ze in elkaars buurt zijn. Als de kern er is, ga ik op zoek naar de overige woorden die de boodschap nodig heeft.

Waarom maak ik ze… Mensen worden over het algemeen blij van kaartjes. Daar heeft iemand iets persoonlijks opgeschreven en hoe weinig woordjes dat ook zijn, iemand heeft voor jou de moeite genomen er iets van te maken. En dat gevoel probeer ik met WUZZLE ook te bewerkstelligen. Het is begonnen met persoonlijke WUZZLES waarmee ik mijn vrienden, familie, collega’s en kennissen overspoelde. Toen iedereen die mij lief is een kaartje had ontvangen, kon ik natuurlijk weer opnieuw beginnen maar waarom ook niet mensen die ik niet zo goed ken er blij mee maken… De kracht van woorden is onbeschrijflijk groot en ze liggen letterlijk voor het oprapen. Natuurlijk stuur ik nog steeds persoonlijke WUZZLES maar via mijn Instagram-account probeer ik het grote publiek te bereiken en ze te verrassen, te laten lachen, te inspireren maar vooral om ze even blij te maken.

WUZZLE dromen… Heel veel mensen bereiken en blij maken. Via social media, kaartjes in de post en met een boek en andere creatieve ideeën die in de maak zijn. En als het aan mij ligt krijgt het werkwoord WUZZLEN een plekje in de Dikke van Dale 🙂

Wie is WUZZLE? Ik ben Marjanne, trotse moeder van twee prachtige mannen van 5 en 6 en gelukkig getrouwd met een goochelaar. Never a dull moment in huize Broeders. Naast het creatief bezig zijn thuis, werk ik parttime als concept vormgever. Dat betekent dat mijn creatieve brein eigenlijk nooit stil staat en dat is een heel fijn gevoel! Bedankt voor het lezen van deze blog, ik wens je veel inspiratie en geluk voor de toekomst! Kijk uit naar alle mooie woorden, er zijn er genoeg voor iedereen!

Kende jij de WUZZLES al?

4 gedachten over “Woordenpuzzel WUZZLE

Geef een reactie

