Geplaatst in DIY voor jou, Snailmail

Snailen met UP #vosjes

Al eerder schreef ik over Wendy van Unieke Postkaarten en haar onwijs leuke producten. Een poosje geleden heb ik van haar een pakketje mogen ontvangen om te reviewen. En echt, wat was het weer een feestje om uit te pakken. Alleen daarom al zou ik je de tip geven om eens bij haar te shoppen. Natuurlijk kan ik jullie via foto’s laten zien wat ik allemaal kreeg, maar ik laat je veel liever zien wat je er mee zou kunnen doen.

Een feestje dus. Alles zat netjes in zakjes verpakt met toffe tape. En al die kleuren, ik hou er van. Het is haast zonde om alles eruit te halen. Alleen al die visitekaartjes en flyers zijn ontzettend tof! Toen ik wat kaarten en stickers met vosjes uit de envelop haalde, kreeg ik meteen het idee om hier een herfst snailmail van te maken met als thema; vosjes. Zo gezegd zo gedaan.

Wanneer ik begin met het maken van een snailmail verzamel ik eerst allerlei spulletjes bij elkaar die bij het thema passen. Papiertjes, labels, stickers, kaartjes, tape; genoeg om te kunnen beginnen. De vosjes kaarten en stickers bevatten veel roze -en oranjetinten. Ik heb dus ook zoveel mogelijk vanuit die kleuren gewerkt. Kun jij de producten van Unieke Postkaarten vinden?

Als je goed kijkt zie je in het loonzakje een schrijfkaartje zitten van Unieke Postkaarten. Daarachter stopte ik ook nog een postkaart. Ook stopt Wendy altijd toffe boekenleggers als extraatje bij je bestelling. Eén daarvan zie je rechtsboven op de foto. Met een vosje natuurlijk! 🙂

Een snailmail is natuurlijk niet af met een mooie versierde envelop. Deze kan ik jullie helaas nog niet laten zien, maar ik kan jullie wel vertellen dat ik deze leuke adressticker (zie foto hier linksboven) erop ga plakken. Op het kaartje met het vosje en de wasbeer schrijf ik nog een boodschap voor de ontvanger. In dit geval Aimee.

Uiteraard heeft Unieke Postkaarten nog veel meer leuke producten. Shoppen kan al vanaf €0.10. Kaarten, stickers, schrijfkaartjes, postpapier; kortom, je vind er van alles om mee te kunnen snailen. Kort geleden zijn er veel nieuwe producten bij gekomen, dus neem zeker even een kijkje op de site!

img_7307
Oja, wil jij graag een postkaart van Unieke Postkaarten ontvangen? Laat dan even een reactie achter! Wie weet ligt ie binnenkort bij jou in de bus. Op 1 november maak ik de winnaar bekend 🙂

10 gedachten over “Snailen met UP #vosjes

  1. Wat een mooie artikelen en wat heb je een,leuke snailmail ervan gemaakt. Herfst maar ook zo lief en vrolijk. Ik kende de site Unieke postkaarten nog niet, dus ik ga gauw kijken want dit is ook echt wat voor mij.
    Bedankt voor de tips en ideeën!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

