Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Terugblik PaperPassion

Een nieuwe maand alweer, november! Dé maand van Sinterklaas. En daarom zal mijn blog ook in het teken staan van de Sint. Maar ook de maand waarin ik jarig ben en nátuuuurlijk zal ‘trakteren’ op een leuke winactie. Maar eerst vertel ik jullie graag over de PaperPassion beurs waar ik vorige week als bezoeker en blogger was.

De PaperPassion beurs. Met toeval had ik via google over de beurs gelezen en werd toen al meteen enthousiast. Dit is de eerste beurs -zover ik weet- dat alleen in het teken staat van papier. Al snel kocht ik kaartjes om er met mijn moeder heen te gaan en omdat wij bij de eerste 500 klanten hoorden, waren wij ook nog eens winnaars van een toffe goodiebag! Later las ik dat ze ook bloggers zochten. Dit klonk wel heel erg aantrekkelijk! Zeker omdat mijn blog er perfect tussen past! Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en voor ik het wist was ik gastblogger voor PaperPassion en mocht ik op zaterdag 29 oktober aanwezig zijn aan de bloggerstafel.

Donderdag 27 oktober ging ik samen met mijn moeder naar de beurs, en het was zó gezellig! De hele sfeer, de fijne mensen en al die leuke kraampjes. Ik werd er echt hebberig van. Héél veel stempels, pennen zowel voor handlettering als tekenen, washitape, allerlei leuke hebbedingen voor scrapbooking én heel veel demonstraties. En vooral door dat laatste heb ik weer enorm veel inspiratie en energie opgedaan voor nieuwe DIY’s die ik binnenkort zeker met jullie ga delen! Daarnaast waren er ook allerlei workshops te doen. Wij hebben de workshop Bible Journaling gevolgd van Marjoleins Creations. Hartstikke tof om haar nu eens in het echt te hebben gezien, want zoals je misschien wel weet heeft Marjolein eens een tutorial gemaakt voor mijn blog. Haar workshop duurde helaas maar een halfuur, maar ook hier heb ik weer enorm veel inpsiratie opgedaan. Wordt dus vervolgd!

En toen zaterdag nog een keer, maar dan als gastblogger. Het was echt nóg leuker dan ik van te voren had gedacht! Wat hartverwarmend is het als mensen je herkennen en het zo leuk vinden om je in het echt te ontmoeten. Alsof je ze al jaren kent, gewoon omdat je dezelfde passie hebt. Aan de bloggerstafel, waar ik samen met Marion en Anouk zat, vertelde ik een aantal bezoekers over snailmail en ging ik ondertussen zelf aan de slag! Het is namelijk nóg leuker als je anderen iets kunt laten zien van je creaties. Daarnaast heb ik heel veel leuke ideeën kunnen uitwisselen met Anouk en Marion. Wat tof om hen nu ook live te hebben gezien. Ook was vlogger Jojan aanwezig. Zij heeft die dag ook gefilmd, houd haar kanaal in de gaten voor een leuke video over de beurs. Ook Anouk heeft gefilmd, haar video over de beurs komt morgen online!

Goed, ik heb weer nieuwe spirit om aan de slag te gaan, houd dus zeker mijn blog in de gaten voor supertoffe DIY’s en reviews van de producten die ik daar heb gescoord en gekregen.

Was jij ook bij de PaperPassion beurs? Laat dan even in een reactie weten wat jij ervan vond!

P.S: Als laatst wil ik nog even bekend maken dat Marieke het kaartje van Unieke Postkaarten in haar brievenbus zal ontvangen! Gefeliciteerd Marieke!

6 gedachten over “Terugblik PaperPassion

Geef een reactie

