Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Het begin van het einde

Het is vandaag 1 december. Het begin van het einde. En het einde is weer een nieuw begin. Kerst is in zicht en daarmee ook het einde van 2016. Een bijzonder jaar. Dit jaar stond in het teken van rust en dat is gelukt. Eindelijk hebben we de balans gevonden binnen ons gezin na drie -toch wel- vrij onrustige jaren waarin we samen veel hebben meegemaakt.

Tegelijkertijd hebben er afgelopen toch weer veel veranderingen plaatsgevonden. Dit keer niet privé, maar wel op ondernemingsgebied. Zo heb ik in maart dit jaar besloten mijn blog om te zetten naar een creatieve blog. De beste beslissing die ik als blogger heb genomen en absoluut geen spijt van heb. Het bloggen heeft me veel meer plezier gebracht en daarmee ook een grote groei van bezoekers en samenwerkingen. Daarnaast heeft ook mijn shop een grote ontwikkeling doorgemaakt. Ik heb belangrijke stappen genomen omtrent mijn aanbod. Over mijn shop gesproken; vanaf vandaag kun je weer een jaarabonnement nemen op de Surprise Thema Enveloppen. Hiermee steun je 6 verschillende goede doelen én ontvang je zelf 6x per jaar een Thema Envelop in je brievenbus. Deze zitten boordevol goodies van verschillende shops. Meer weten? Klik hier!

It’s The Most Wonderful Time of the Year

Nog even terug naar deze maand, want net als altijd zal ook december een thema hebben. Het kan bijna niet missen; Kerst! Deze maand zullen mijn blogposts in het teken staan van ‘The Most Wonderful Time of the Year’. Máááár, voordat we helemaal overgaan naar Kerst deel ik dinsdag eerst een video met jullie waarin ik vertel over een Sinterklaasproject waar ik mee bezig ben geweest vanuit een snailmailgroep. Nieuwsgierig? Houd mijn blog in de gaten; de video komt dinsdag online!

Voor nu: alvast een hele fijne pakjesavond!
Hoe vier jij pakjesavond?

2 gedachten over “Het begin van het einde

  1. Wst mooi hè dat wanneer je balans vindt in je privé leven… dat je dan op andere gebieden mooie beslissingen en stappen kunt maken. Kunnen nog veel mensen jaloers op zijn en veel van leren. Het plezier spat van je blog! Heel leuk en inspirerend.🌷

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

