Geplaatst in Snailmail

Scavenger Hunt #video

Oooh, wat is dit spannend! Mijn eerste video staat online. Maar dit was zo’n leuk project om eens ‘live’ met jullie te delen! En eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Maar wat is dan precies een Scavenger Hunt? Ik leg het je allemaal uit..

Een poosje geleden kon je je via de facebookgroep ‘Snailmail en Swap Holland’ opgeven voor het project Scavenger Hunt in Sinterklaas thema. Een Scavenger Hunt is te vergelijken met een swap, alleen werk je hier met een lijst waarop verplichte items staan die aan het pakketje moeten worden toegevoegd. In de video laat ik je zien welke items ik heb gekozen, hoe ik ze heb ingepakt en hoe ik het uiteindelijk heb verzonden. Helaas heb ik geen professionele camera, waardoor het beeld en geluid af en toe wat slecht kunnen zijn! Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat het in ieder geval niet belemmerd om mijn video te bekijken. Veel kijkplezier 🙂

Gisteren – op 5 december – was het uitpakmoment. Natuurlijk laat ik je ook graag zien wat ik zelf heb ontvangen! Zie hiervoor de foto’s hieronder!


Had jij al eens gehoord van Scavenger Hunt?
En wat vind jij van mijn eerste video?

12 gedachten over “Scavenger Hunt #video

  1. Leuke video, en grappig om mij hartendoosje voorbij te zien komen.
    Voor een eerste video prima gedaan.
    Ik moest zelf ook even zoeken hoe ik het met het geluid moest doen.
    Dus tip: spraak/video geluid harder zetten en achtergrond geluid misschien iets zachter.
    Maar super leuk dat je nu ook video’s gaat doen of was dit iets eenmaligs?

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel Suzan! En ja, zo leuk om jouw doosje te hebben kunnen gebruiken bij deze swap. Thnx ook voor de tips. Ik zal denk ik niet heel vaak video’s delen, maar zo af en toe lijkt me wel heel leuk!

      Like

Geef een reactie

