Geplaatst in Snailmail

Vintage Kerstkaarten #review

De laatste jaren is het weer hip. Vintage. Oud, met een vleugje moderniteit. In het woordenboek ook wel met ‘tweedehands’ aangeduid. Toch wil ik het zeker niet zo noemen. Vintage klinkt chiquer. Voorheen had ik er niets mee, maar de laatste jaren – hoe zou dat nou toch komen?! -ben ik er steeds meer van gaan houden. En de kaartenreeks van Love Sam past daar perfect tussen!

img_7773

Vintage hoort een beetje bij Kerst. Althans, dat vind ik! Het geeft dat ultieme kerstgevoel. Lekker ouderwets, daar houd ik wel van! Jij ook? Dan zijn de kerstkaarten van Love Sam een echte musthave. Ze hebben een prachtig, uniek design. Ze zijn allemaal verschillend, en toch in dezelfde stijl.

Soms, als je een kaart voor het eerst ziet, moet je meteen aan iemand denken. Dan past hij gewoon bij een bepaald persoon. Bij deze kaarten had ik dat ook. Ze roepen een bepaald gevoel op, omdat ze allemaal iets eigens hebben. Net als mensen. De illustraties, het lettertype, de kleuren die gebruikt zijn; iedere kaart heeft iets leuks te ontdekken! En wanneer je de kaart omdraait is er nog steeds heel veel moois te zien, want ook daar vind je toffe illustraties, passend bij die kaart.

Dus, heb jij nog niet al je kerstkaarten beschreven en verstuurd? Haal dan nog even snel deze mooie set van 5 kerstkaarten in huis. Wees snel, voor je het weet is het Kerst!

Love Sam kerstkaarten zijn te koop bij Hip en Stip Kaarten voor €5 per set.

Houd jij van vintage?

Deze blogpost is stond stand gekomen i.s.m. Hip & Stip Kaarten
Geef een reactie

