Geplaatst in Snailmail

Snailmail Kerst

Met Kerst zitten de meeste brievenbussen altijd voller dan normaal. Post versturen rond deze periode doen niet alleen de snailmailers, maar ook de rest van Nederland. Haha, dat klinkt best gek! Zelf verstuurde ik heéééél veel Kerstkaarten, maar dus ook een Kerst snailmail. En, nog leuker, ik ontving er zelf ook twee! Ik deel het graag met jullie!

Eindelijk heb ik deze periode voor Kerst gewoon eens tijd gehad om op mijn gemakje te snailmailen, kaarten te maken én te schrijven. Voor de lieve Marion van ACreaLife maakte ik een Kerstsnailmail. Ik wilde het eens anders dan anders.

Zoals je op de foto’s kunt zien heb ik er een soort boekje van gemaakt. Deze is van onder naar boven te openen. Ik heb geprobeerd de traditionele kleuren groen en rood erin terug te laten komen, maar ook een vleugje roze, zodat het nog nét iets vrolijker werd! De eerste twee pagina’s heb ik beplakt en versierd. De volgende twee pagina’s ook, met daarbij wat extra goodies. In het zakje stopte ik stickers en op de laatste pagina een handgemaakt label.

Marion stuurde mij ook een Kerst snailmail. Ook deze wil ik graag aan je laten zien!

Ik vind het zo leuk dat er allemaal toffe Kerstgoodies in zitten! Deze kan ik weer heel fijn gebruiken bij het inpakken van de Kerstcadeautjes, waar ik toevallig vandaag en morgen mee aan de slag ga! Nogmaals bedankt Marion!!! Van Elise ontving ik ook een hele mooie snailmail. Deze kun je -voor een deel- zien op mijn Instagram.

Lieve en trouwe lezeressen; ik wens jullie hele fijne, warme, gezellige Feestdagen! Geniet ervan!

Heb jij ook een Kerstsnailmail verstuurd en/of gekregen?

2 gedachten over “Snailmail Kerst

Geef een reactie

