Geplaatst in DIY voor jou, Open dagboek

Motto & Printables

Het einde is in zicht. Het eind van 2016. Wat is dat toch altijd weer gek hè! Elk jaar maakt één seconde het verschil tussen een jaar vol gebeurtenissen en herinneringen en een jaar vol verrassingen en nieuwe uitdagingen. Voor ons moest 2016 een jaar van rust worden. Maar of dat gelukt is…?!

Nou, eigenlijk wel! Na ons afstuderen en trouwen in 2012, waren wij in een sneltrein beland. In 2013 is onze oudste dochter geboren, in 2014 onze jongste dochter, in 2015 zijn we verhuist; dus 2016 mocht wel even iets rustiger! Missie geslaagd? CHECK! Dit jaar waren er even geen onverwachte verrassingen op ons pad, en dat was stiekem heel erg fijn! Na deze sabbatical zijn we weer toe aan nieuwe uitdagingen. En dat gaat dan ook ons motto worden in 2017: UITDAGING! We gaan de uitdaging aan. Zowel privé, als zakelijk. Ik zal op zakelijk gebied -zowel als blogger als webshophouder- veel uitdagingen aangaan. Als blogger zal ik steeds vaker LIVE te zien zijn, op verschillende creatieve beurzen. Ook ben ik bezig met een aantal hele leuke projecten! Daarnaast ga ik met mijn webshop de uitdaging aan om me nu vooral te richten op het verkopen van mijn eigen handgemaakte postkaarten! Spannend, maar heb er enorm veel zin in.

En privé? Onze jongste zal voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaan en onze oudste naar de basisschool. Een enorme uitdaging voor hen allebei!

Terugkijkend op weer een mooi, bijzonder jaar waarin we als gezin enorm naar elkaar toe zijn gegroeid, willen wij 2017 spetterend beginnen! Ik ging op zoek naar een aantal leuke printables die daar goed bij zouden kunnen helpen!

1) Het spettert sterretjes!
Deze printable is bedacht door Sarah van TOMFO. Een supersimpel, maar heel tof idee! Haal die sterretjes maar vast in huis. Sparkler Printable -Tomfo

2) Het terugblik spel!
Deze printable is bedacht door Alice & Lois. Doe alle kaartjes in een kom, laat iedereen er één pakken en vervolgens beantwoorden. Is iedereen geweest? Husselen maar! Have fun! New Year’s Game – Alice & Lois

 3) Oud & Nieuw invullijst!
Deze printable is bedacht door Wendy de Boer. Vul hem in voor jezelf en blik niet alleen terug, maar kijk ook vooruit. Oud & Nieuw invullijst 2016 – Wendy de Boer

Ik wens je een heerlijk, fijn, gezellig, creatief, verassend, mooi, liefdevol 2017!

Wat is jouw motto in 2017?

2 gedachten over “Motto & Printables

Geef een reactie

