Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Winterse Verrassingen

Hé, jij daar! Ik wens je een spetterend, bruisend, creatief en vooral een jaar vol uitdaging toe. In mijn vorige blog heb je kunnen lezen dat uitdaging mijn motto wordt voor 2017. Deze maand ga ik al heel wat uitdagingen aan. Maar mijn uitdagingen zijn voor jou nog een verrassing. Daarom koos ik als thema: Winterse Verrassingen.

Verrassingen? Ja! Want een aantal uitdagingen die ik dit jaar aanga, zijn nu nog verrassingen. Spannend hè! Maar ik houd je niet lang in spanning hoor, want donderdag onthullen we de eerste. We? Jaa! Want samen met Tessa van The DIY Life heb ik een geheimpje. Als je me volgt op social media heb je de hints vast al voorbij zien komen? Ik ben benieuwd of je het al geraden hebt. Donderdag maken we het bekend, blijf me dus volgen.

Alle hints nog een keer op een rijtje


Wel kan ik je vast verklappen dat ik deze maand weer op een beurs te zien zal zijn, namelijk het Crea Weekend in Gorinchem. Samen met Marion van ACreaLife zal ik daar verschillende Make & Takes geven. Op dit moment ga ik er nog niet al te veel over vertellen, maar als je er alles over wilt weten -je raad het al- BLIJF ME VOLGEN 🙂

Dan het thema van deze maand. Winter! Het jaar begon in sommige delen van het land met sneeuw. Zeer toepasselijk dus. Er komen winterse DIY’s aan, toffe productreviews, een heerlijk recept & nog veel meer leuks!

Wat denk jij dat ons geheimpje is?

4 gedachten over “Winterse Verrassingen

Geef een reactie

