Geplaatst in Maandthema

Deel met liefde!

De eerste maand is alweer voorbij. Zoals ik in mijn vorige blogpost ook al schreef; wat is er al veel gebeurd! De Handlettering Swap is nog in volle gang, maar komt ook alweer bijna ten einde. Ook het CreaWeekend in Gorinchem is alweer voorbij, waar ik samen met Marion verschillende Make & Takes gaf. Toch kunnen jullie deze nog volgen, want deze maand staat in het teken van ‘delen met liefde!’.

Delen betekent vermenigvuldigen. Door te delen kan ik jullie inspireren, en dat doe ik met liefde. Ja, ook de liefde hoort bij deze maand. De daden delen en liefde zijn natuurlijk onafscheidelijk, sterker nog; ze bestaan niet zonder elkaar. Deze maand zullen er weinig DIY’s worden gedeeld in het thema liefde, maar wel mét liefde! Met liefde deel ik alle Make & Takes met jullie. Zo kun jij thuis ook aan de slag. Verder komen er twee hele leuke productreviews aan.

Dan nog een leuk nieuwtje. Zoals je misschien al wist blog ik al bijna een jaar voor Suzan van voormalig ‘Shops with Love’. Ja, leest het goed; voormalig, want sinds gisteren is dit de Online Etalage geworden. Nog leuker is dat ik niet alleen wekelijks blog voor de Online Etalage, maar er zelf ook in te vinden ben met mijn blog en shop. De Online Etalage is dé verzamelsite van alle hippe webadresjes, dus hoe tof is om daar tussen te staan 🙂

tweet

Als laatste wil ik nog iets met je delen. Ik kan namelijk met 99% zekerheid zeggen dat PostNL ook dit jaar weer met een toffe Valentijnsactie komt (zie tweet hierboven!). Laten we hopen dat dit de #plakkenofsmakken actie is, want ik zou heel graag 5 van jullie verrassen met een kaartje op Valentijnsdag. Laat even in een reactie weten of je dit leuk zou vinden! Dan zet ik je op de lijst 🙂

Wat deel jij graag met anderen?

6 gedachten over “Deel met liefde!

Geef een reactie

