Geplaatst in Open dagboek, Snailmail

Kusjesdag!

Ik draag dus écht nooit lippenstift, maar een paar dagen in het jaar wil ik niet anders! Juist, ik heb het over de kusjesdagen. We mogen weer kussen van PostNL. Oh, ik hou ervan! Gisterochtend is de actie door PostNL bekend gemaakt en zelf plaatste ik daarna meteen twee toffe acties online vanuit mijn blog en shop. Met als gevolg….

….dat ik meer dan 30x Valentijnspost ga versturen! Hoe tof! Op gegeven moment moest ik mijn blogactie op Facebook en Instagram wel sluiten, omdat ik het anders niet red. Natuurlijk zou ik iedereen wel wat willen sturen, maar dit kan helaas niet. Máár als ik wat tijd overhoud, kus ik gewoon nog even door 🙂

image1

Maar wat houdt die actie van PostNL nou precies in? Heel simpel; van zaterdag 11 februari t/m maandag 13 februari mag je al je post tot 50 gram GRATIS verzenden met een lippenstiftkus. Deze kus móet zich bevinden op de plek waar je normaal gesproken een postzegel plakt. Belangrijk is ook dat hij niet afveegbaar mag zijn. Zorg dus voor een goede duidelijke rode kus! Je mag dus versturen tot 50 gram (YEAH!), máár je poststuk mag niet groter zijn dan 38 x 26,5 x 1 cm. Let er ook op dat je niet vóór zaterdag 11 februari post en niet ná maandag 13 februari 17.00u. Doe je dit wel, dan heb je kans dat je poststuk geweigerd wordt, vernietigd of geretourneerd. Dat zou zonde zijn, toch!?

Helaas kun je dus niet meer meedoen met mijn actie om Valentijnspost van mij te ontvangen, maar zelf kun je natuurlijk ook aan de slag gaan. Dit is je kans om gratis post te versturen 😉 TIP: wil je er zeker van zijn dat je kus écht duidelijk op de envelop komt? Kus op een wit vel, knip ze uit en plak ze op de envelop. Dit kun je natuurlijk ook op ronde stickers doen (verkrijgbaar bij Action!).

gratis-verzenden

Wél kun je nog meedoen met de actie uit mijn shop! Shop 2 postkaarten + een stickervel en ik verstuur het tussen zaterdag en maandag met een kus naar je op! Je betaalt dus geen verzendkosten. Een Valentijnsactie-setje kost maar €2.10.

img_7952

Ik ben gisteren alvast aan de slag geweest met heel veel leuke Valentijnspost!
Mijn kinderen trouwens ook 🙂

Ga jij gebruik maken van deze actie van PostNL?

2 gedachten over “Kusjesdag!

Geef een reactie

