Geplaatst in Handlettering

Ik gaf en kreeg! #HandletteringSwap

Het is alweer bijna een week geleden dat iedereen (oké, bijna iedereen) die meedeed aan de Handlettering Swap haar pakketje uit mocht pakken. Wat zijn er fantastisch mooie dingen gemaakt door iedereen. Iedere deelnemer zal vandaag een uitgebreide evaluatie in haar mailbox ontvangen. Hierin staat onder andere dat er in mei een tweede editie zal komen!! Te leuk toch?! Schrijf het vast in je agenda en houd mijn blog en social media accounts goed in de gaten, zodat je de aankondiging niet mist! Voor nu deel ik wat ik had gemaakt voor mijn swapmaatje en wat ik zelf kreeg!

Voor de swap hadden Tessa en ik twee lijsten bedacht. Een verplichte lijst en een keuzelijst. De verplichte lijst bestond uit een rolletje washitape, een fineliner, een ansichtkaart en een kralenhanger. De keuzelijst had 12 items, waarvan je er 6 moest uitkiezen om te maken of kopen.

Waar ik voor koos
– 2 ansichtkaarten
– 5 ronde stickers
– woordslinger
– recept in handlettering
– 5 mini-kaartjes
– boekenlegger

Hierboven zie je een selectie van wat ik -los van het rolletje washitape- maakte voor mijn swapmaatje! De kaarten met de teksten ‘Everything happens for a reason’ en ‘Good Job’ komen uit mijn shop. Wat was het tof en bijzonder om speciaal voor iemand anders te handletteren. En dan niet alleen een naam, wat ik wel vaker doe vanuit mijn shop, maar ook echt een tekst die haar aanspreekt. In het aanmeldformulier kon je aangeven wat je 4 favoriete (Bijbel)quotes zijn, zodat je swapmaatje hier mee aan de gang kon gaan. En dit deed ik met liefde! Bij het recept was dit natuurlijk niet het geval, maar wel ook ontzettend leuk om te doen. Een enorme uitdaging, gezien het voor het eerst was dat ik dit deed.

En dan het inpakken. Ook dat is zo onwijs leuk om te doen! Ik heb alles in zakjes verpakt, zodat het niet alleen een feestje is om uit te pakken, maar ook alles netjes blijft! Vervolgens heb ik alles verstuurd in een brievenbusdoosje!

Ook ik mocht een swap ontvangen (zie foto hierboven), en wat was ie geweldig! Alles past precies bij mij. De kleuren, de teksten die ik had opgegeven. Zelfs aan mijn meiden was gedacht. Zo lief! Het ontroerde mij echt. Dat iemand die je niet kent, zoveel moois speciaal voor jou maakt! Ik werd er gewoon heel blij van.

De woordslinger hangt inmiddels op onze deur in de hal! Het recept ga ik zeker eens uitproberen, want ik heb nog nooit worteltaart geproefd. En die poster met vlinders, geweldig! Ik ben overal heel blij mee en ga alles dan ook goed bewaren! 🙂

collage

Raak jij nou dolenthousiast van deze creaties en begint het bij jou ook meteen te kriebelen? Ik nodig je uit om de volgende editie gewoon mee te doen! Het is niet alleen heel gezellig, je raakt er ook echt door geïnspireerd en krijgt nieuwe tips en ideeën van alle andere deelnemers.

Alvast oefenen op blanco kraft labels of stickers? Deze zijn verkrijgbaar in mijn shop!

Heb jij ervaring met handletteren?

2 gedachten over “Ik gaf en kreeg! #HandletteringSwap

Geef een reactie

