Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Ik blaas één kaarsje uit!

Hoera! Ik mag één kaarsje uitblazen. Mijn creatieve blog bestaat sinds gister namelijk precies één jaar! Toch heeft mijn blog al een langere geschiedenis. Hoe zit dat precies? Ik ga het je uitleggen én natuurlijk trakteren! Deze maand staat in het teken van feest.

Terug in de tijd..
In 2005 begon ik al met bloggen op weblog.nl. Uiteraard wilde ik daar een leuke naam voor hebben en bedacht toen buttydaantje. Een combi van butterfly en mijn eigen naam Daniëlle. Ik ben dol op vlinders. Als klein meisje al. Vlinders staan voor vele mooie betekenissen. Zo staat hij symbool voor geloof. Ik ben mijn blog gestart tijdens een hele zwarte periode in mijn leven. Mijn blog was mijn uitlaatklep. Ik kon er mijn gedachtenspinsels kwijt. Alles wat ik dacht, waar ik mee bezig was, schreef ik op. Ik leerde door mijn geloof, geloof houden in het leven, ondanks alle veranderingen en overgangen die ik moest ondergaan.

Nieuw begin?
Toen ik aan de Hogeschool ging studeren verwaterde het bloggen, het schrijven. Ik had het druk met mijn studie en relatie, waar ik op dat moment al mijn aandacht aan besteedde. Jaren later, in 2014, net bevallen van mijn tweede dochter, besloot ik het bloggen weer op te pakken. Ik gaf er een nieuwe draai aan en werd een heuse mamablogger. Maar nee, dit was het niet voor mij. Ik werd doodmoe van alle rivaliteit onder de mama’s. Het bloggen was geen pretje meer. Er móest iets veranderen.

Vastberaden
Back to basic dus! Terug naar hoe ik mijn blog begon. Wat vind ik nou écht leuk? Ik wilde graag anderen inspireren met mijn creativiteit. En zo besloot ik dat buttydaantje.nl voortaan een creatieve blog zou zijn. Vrolijk, enthousiast, positief en inspirerend. Vol goede moed begon ik een planning te maken. En in maart 2016 was het zover, met als slogan ‘Inspiratie & Creatie’.

Hoogtepunten
Inmiddels dus weer een jaar verder. Wat gaat de tijd toch snel! Ik ben zo onwijs blij met mijn blog. Het levert zoveel leuke uitdagingen, contacten en kansen op. In een jaar tijd heb ik mezelf nog nooit zoveel ontwikkeld, dan afgelopen jaar.

Hieronder een lijstje met alle hoogtepunten:
– gevraagd als vaste wekelijkse blogger voor de Online Etalage
(voorheen Shops with Love)
– verschillende samenwerkingen met shops en andere bloggers
– blijvende samenwerking met Hip & Stip kaarten
– voorbereiden en organiseren Handlettering Swap, samen met Tessa
– gevraagd als blogger voor de beurzen PaperPassion en CreaWeekend
– opgegeven als workshopleider handletteren n.a.v. het boek LoveLetters
– stijgende lijn in statistieken: bedankt voor het bezoeken van mijn blog!

Ik trakteer
Het is fantastisch om zoveel mensen te kunnen en mogen inspireren. Ik word altijd intens blij van berichtjes via mijn blog of mail. Het is zo leuk en tegelijkertijd ook inspirerend voor mij. Ik ben dankbaar. Dankbaar voor alle kansen die ik afgelopen jaar heb gehad.

studioinktvis-kalender

Om jullie als trouwe volger van mijn blog te bedanken, geef ik één verjaardagskalender van Studio Inktvis weg. Natuurlijk zou ik iedereen wel willen trakteren, maar dat kan nu eenmaal niet! Deze kalender heb ik gesponsord gekregen van Suzan van de Online Etaleuze. Wil jij nou nooit meer de verjaardagen van al je vrienden en familie vergeten en deze kalender graag bij jou in de wc -of waar dan ook- hangen?

Doe het volgende:
– volg mij op Facebook en/of Instagram
– laat hieronder in een reactie weten waar jij de kalender zou ophangen
LET OP: vergeet niet te vermelden hoe je op social media heet!

De actie delen of vrienden taggen op social media mag natuurlijk ook! Dat zou ik heel erg leuk vinden! Gebruik hierbij hashtag #blogjaardag.

Meedoen kan t/m 2 april. Op dinsdag 4 april maak ik de winnaar bekend!

winactie_kalender

Wat vind jij van mijn blog? Wat zou je graag terug willen zien in het komende jaar? 

24 gedachten over “Ik blaas één kaarsje uit!

  1. Leuk, gefeliciteerd!
    Ik zou de kalender op mijn knutselkamer hangen en de verjaardagen van de dames van de snailmailgroepen er op zetten, zodat ik die nóóit meer vergeet 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Ik probeer je te volgen op instagram maar je moet me alleen nog even accepteren 😉 (sannnndd). Waar ik deze leuke kalender op zou hangen? Ik ben een echte Nederlander, dus op de WC natuurlijk!

    Liked by 1 persoon

  3. Van harte gefeliciteerd ❤
    Leuke actie heb je weer, ik zou de kalender op de wc hangen. Sorry hoor maar daar is het nu nogal saai en dan heb ik wat leuks te zien.
    Ik loop achter met het kezen van je blogs maar ik bewaar ze altijd om op gemak te lezen. Ik ben gek op je tips, dank je wel lief en mooi mens xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

