Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Vol goede moed!

Ik begin deze maand vol goede moed. Na een rommelige maart moest ik er weer even inkomen. Er is veel gebeurd de laatste tijd, waardoor ik een beetje afwezig was. Het had tijd nodig alles weer even op een rijtje te krijgen. Ondanks dat het fysiek nog steeds niet helemaal lekker loopt met mij, begin ik deze maand vol goede moed!

‘Ik heb zin in deze maand’, kan ik helaas niet vol overtuiging zeggen. Wél dat ik er vol goede moed aan ga beginnen. Zoals ik al schreef is er de afgelopen tijd veel gebeurd. Sinds februari ben ik in een medische molen terecht gekomen vanwege extreme pijn in mijn buik en rug. Inmiddels zijn we zover dat ik eind deze maand een kijkoperatie krijg en ook dan waarschijnlijk even wat minder online zal zijn. Gelukkig staan er ook een heleboel leuke dingen gepland vóór die tijd, die 090417_gifvoor genoeg afleiding zullen zorgen. Zo sta ik komende zondag met mijn shop op de Charloisse Handmade Market in Rotterdam, hebben we gezellige Paasdagen voor de boeg én geef ik op 21 april mijn allereerste handletterworkshop aan 8 deelnemers in een heuse boekenwinkel. Zó spannend, maar ik ga ervoor!

Je kunt je voorstellen dat de markt en workshop veel voorbereiding vragen. Aan de ene kant biedt me dat afleiding, aan de andere kant een beetje spanning, omdat ik me niet altijd even goed kan concentreren nu. Natuurlijk heb ik er wel voor gezorgd dat er weer hele leuke DIY’s gepland staan deze maand. Onder andere eentje van YouTuber EliseDingen.

Máár voordat ik al die toffe DIY’s met jullie ga delen, maak ik nu eerst bekend wie de winnaar is van de Studio Inktvis verjaardagskalender die ik ter ere van mijn ‘blogjaardag’ vorige maand weggeef. Deze is gewonnen door Katja! Zij had meegedaan via Instagram. Gefeliciteerd Katja, ik stuur hem zo snel mogelijk naar je op! Alle anderen die hebben deelgenomen: dankjewel! En welkom, nieuwe volgers 🙂

Deze maand zal dus vooral in het teken staan van Pasen en lente, maar donderdag maak ik jullie eerst warm voor de markt waar ik komende zondag sta. Ik heb namelijk een aantal héle leuke acties bedacht en die wil je écht niet missen. Donderdag een sneakpeek van een aantal producten én bekendmaking van de marktacties!

Wat doe jij met Pasen?

Geef een reactie

