Geplaatst in Geluk van LadyBug

Webshop LadyBug: live!

Aanstaande zondag is het zover, dan ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer live met mijn shop. Ik heb er enorm veel zin in. En ik neem ook heel veel spulletjes mee die (nog) niet in de shop staan. Uiteraard heb ik ook een aantal hele toffe marktacties bedacht.

Wat is het toch leuk, die voorbereidingen voor een markt waar je je spulletjes kan verkopen. Ik heb me de afgelopen weken niet alleen bezig gehouden met het inkopen van leuke producten, maar natuurlijk ook het maken, want dat past bij een Handmade Market.

Welke markt?
De markt waar ik ga staan met mijn shop is de Charloisse Handmade Market in Rotterdam. Deze vindt plaats aan de Kromme Zandweg van 10u tot 16u. Volgens de voorspellingen wordt het een mooie dag, dus daar hoef je het niet voor te laten. Woon of ben je toevallig in de buurt? Schroom dan niet om langs te komen. Ik zal tussen de vele kraampjes opvallen met de geweldige roll-up banner van Drukbedrijf.nl waar ik binnenkort ook een review over zal schrijven!

Assortiment
Als je dan mijn kraampje hebt gevonden zul je vooral veel toffe papierwaren vinden! Postkaarten, washitape, labels, stickers en bladwijzers, maar ook kralenhangers, magneten, sleutelhangers, armbandjes en zakjes. Je kunt je ogen uitkijken en daarna natuuuuuuurlijk shoppen!

Acties
Tijdens de markt houd ik een aantal leuke acties. Even een overzichtje:
* Opbrengst van de ‘thee’ postkaarten van Cardcetera gaat naar Giro555.

* Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang verrassingszakje.
> Gouden ei = GRATIS handlettering naamkaart!

* Bij besteding vanaf €5 ontvang je goedgevulde goodiebag!
> Vanaf €7.50 ontvang je er een zakje thee bij van Bij Tante Keet.

Natuurlijk hoop ik je te zien aankomende zondag.
Laat je even in een reactie weten of je langskomt?

2 gedachten over “Webshop LadyBug: live!

Geef een reactie

