Geplaatst in 'Zelluf Doen' - DIY KIDS

Houten paaseitjes #DIY

Eind deze week is het alweer Pasen. Wat gaat de tijd toch hard. Het lijkt wel dat -zodra de Lente is begonnen- alles in een sneltreinvaart gebeurd. Afijn, Pasen! Daar horen natuurlijk ook leuke DIY’s bij. Ik ging weer aan de slag samen met mijn kids.

Verven is één van de favoriete knutselactiviteiten hier in huis. Enthousiast was ik dan ook toen ik hele leuke houten paaseitjes tegen kwam bij de Action. Hiermee maak je je paastakken wel heel uniek.

IMG_8166

Benodigdheden:
– zakje houten paasei hangers (Action)
– verf
– kwasten/sponsjes
– paletje
– kranten
– satéprikkers

Ik hoef hier eigenlijk niet zoveel over uit te leggen,
maar ik wil je wel een aantal tips geven!


1. Houd de paaseitjes vast aan het touwtje, zodat je overal kunt verven
(trek hier niet te hard aan, want sommige touwtjes zitten niet zo stevig!)

2. Is het eitje helemaal geverfd?
Hang hem meteen in de paastakken, zodat hij goed kan drogen

3. Gebruik de satéprikkers om leuke stippen te maken op de paaseitjes


De zakjes met paaseitjes kosten € 0.75 bij de Action.
Hier zitten 12 houten paasei hangers in.

Heb jij de paastakken al in huis gehaald?

Geef een reactie

