Geplaatst in Geluk van LadyBug

Geluksreclame!

Het was een cadeautje afgelopen zondag. Wat een stralende dag! En dat was perfect, want ik stond met allerlei leuke spulletjes van mijn shop op de Charloisse Handmade Market in Rotterdam. Ik word daar zo enthousiast van. Leuke klanten, mooi weer en meteen wat reclame kunnen maken.

Reclame maken, dat lukte wel! En het belangrijkste vind ik nog dat ik reclame kon maken voor hetgeen waar mijn shop voor staat. ‘Een sprankje geluk’, dat is wat ik wil uitdragen. Je kunt namelijk altijd goede doelen steunen met je aankoop, een sprankje geluk voor degenen die dat zo hard nodig hebben. Maar ook voor jezelf, want jij maakt jezelf -of anderen- ook weer blij met je aankoop!

IMG_4060

In december 2015 stond ik voor het eerst op een markt. Als beginneling had ik nog niet zoveel ervaring. Met weinig middelen probeerde ik wel duidelijk te maken dat ik als shop altijd goede doelen steun, maar veel meer dan een kleine poster had ik niet. Dat heb ik dit keer anders aangepakt. Het moest gaan opvallen! Ik liet een roll-up banner bedrukken door Drukbedrijf. Enorm blij was ik toen hij een paar dagen voor de markt geleverd werd. Mensen werden meteen enthousiast op het moment dat ze mijn banner zagen. Vrolijke kleuren en niet te vergeten een belangrijke tekst: ‘Webshop LadyBug steun altijd goede doelen met unieke en handgemaakte creatieve producten’. Dit maakte dat mensen nieuwsgierig werden en meer wilden weten over mijn concept. En niets is leuker dan dat natuurlijk!

Het mooie was dat er zelfs een man vertelde over zijn handgemaakte producten en aanbood om een aantal producten te doneren voor mijn goede doelen acties. Dat is fantastisch toch! Samenwerken maakt sterk. Daarbij vind ik het leuk anderen te leren kennen en hun talent en verhalen te ontdekken. Zo kunnen we elkaar helpen.

De banner heeft dus echt zijn werk gedaan. Een eyecatcher is het. Ik zag nog een beetje op tegen het meenemen van zo’n grote banner van 2 meter hoog. Gelukkig werd hij geleverd in een praktische draagtas, voorzien van een fijne schouderband. Het opzetten was ook zo gebeurd wat ook heel fijn was, aangezien je ook een kraam hebt die je in beperkte tijd leuk in wilt richten.

markt_april2017
Deze blogpost is tot stand gekomen i.s.m. Drukbedrijf.nl

 

Al met al ben ik ontzettend tevreden over dit product dat mij zeker geholpen heeft tijdens de markt. Ik neem hem de volgende keer heel graag weer mee.

Wat vinden jullie van mijn banner?

Een gedachte over “Geluksreclame!

Geef een reactie

