Geplaatst in Geluk van LadyBug, Handlettering, Reviews, Snailmail

Koninklijke koopjes!

Hoera! Vandaag is het Koningsdag. En mijn dag ziet er wederom anders uit dan gepland. Gisteren zou ik een operatie ondergaan, maar deze is onverhoopt niet doorgegaan. Echt balen, want ik had het achter de rug willen hebben. Toch zorgde dit er wel voor dat ik een leuke actie voor jullie online kon zetten!

Tja, hoe anders kunnen de dingen lopen. Vandaag is het dus feest en bij feestjes horen traktaties. Vandaag kun je niet alleen de markten afstruinen op zoek naar koopjes, maar ook in mijn shop!! Alle snailmail -en handletterfanaten opgelet: vandaag heb ik een hele leuke kortingscode voor je! Máár eerst deel ik een aantal nieuwe producten uit mijn shop 🙂

Snailmailgelukkaarten
Deze kaarten zijn een musthave bij het versturen van snailmails! Overigens zijn ze ook heel leuk bij een swap. Ze zijn een uniek ontwerp van mijn hand. De quotes zijn ingezonden door andere snailmailliefhebbers. Ook jouw ‘snailmail is als…’ quote op een kaart? Lees er meer over op mijn site. De kaarten kosten maar €0.80 per stuk!

snailmailkaarten

Hamsteren….!
Ooh, deze Hamstertjes zijn toch niet te weerstaan? Zo zoet en schattig! Het zijn mini postkaarten en daarom ook perfect voor bij een snailmail. De achterkant is geheel blanco, waardoor je er een leuk kort berichtje op kunt schrijven voor de ontvanger. Deze kaartjes kosten €0.50 per stuk.
img_4105
Fietsland
Nederland, fietsland! En eindelijk is het weer fietsweer. Heb jij een penpal of snailmailmaatje in het buitenland? Dan is zo’n typisch Hollands fietskaartje helemaal geweldig om bij je brief te doen! De achterkant is geheel blanco, dus er iets opschrijven kan ook nog 🙂 Deze kaartjes kosten €0.50 per stuk.

postkaart_fietsjes1

DIY Stempelen
Houd jij van DIY? Dan zijn deze clear stamps echt iets voor jou. Je kunt ze voor van alles gebruiken. Snailmail, brieven, het maken van kaartjes of labels. Kortom, heel divers in gebruik. Het enige wat je nog nodig hebt is een acrylblok. Meer over Clear Stamps te weten komen? Lees dan deze blogpost eens! Deze DIY Clear Stamps kosten €3 per setje.

ClearStamps.JPG
Bladwijzers
Aaaah, ik ben verliefd! Deze móet je echt hebben als snailmailliefhebber! Ze zijn zo tof. Natuurlijk kun je ze als bladwijzer gebruiken, maar hoe leuk is het om deze voor een snailmail te gebruiken. De achterkant is blanco, dus je kunt er ook nog een lief kort berichtje op zetten. De bladwijzers koop je per 4 voor €1.

Kraftstickers
Deze ronde kraftstickers zijn ideaal als je aan het oefenen bent met handlettering. Je kunt er leuke korte quotes op schrijven. Leuk om te gebruiken als persoonlijke sluitstickers. Natuurlijk kun je er ook op stempelen. Hier zijn de Clear Stamps dan weer ideaal voor om te gebruiken. Je shopt er 4 voor €0.50.

stickers_kraft

En nu komt het leukste….ALLEEN VANDAAG krijg je 10% KoningsKorting op je bestelling in mijn shop (m.u.v. Envelopje Moederdag en geluksproducten!) Gebruik code ‘koningskorting’. Vul deze in bij overige opmerkingen tijdens het bestelproces. De korting wordt dan achteraf verrekend op de factuur. Houd er wel rekening mee dat ik je bestelling pas vanaf maandag 1 mei in behandeling neem.

Uitgeshopt? Neem dan ook zeker een kijkje op de vrijmarkt vandaag! Hier vind je soms ook hele leuke snailmail koopjes. Denk bijvoorbeeld aan oude kinderboeken. Deze kun je leuk gebruiken voor het maken van enveloppen 😉

Veel (shop)plezier!
Wat ga jij doen vandaag?

Geef een reactie

