Geplaatst in Handlettering, Open dagboek

Handletterfeestje!

Waar is dat feestje? Nou in Hardinxveld-Giessendam is dat feestje! Zó, dat was een hele mond vol (als je het hardop uitspreekt..). Ik ben er in ieder geval bij, het handletterfeestje van LoveLetters. Het belooft een bijzondere dag te worden, want het thema is: liefdevolle en bemoedigende woorden voor jou.

LoveLetters, ik heb er al eerder over geschreven. Dit is een boek met 52 Bijbeloverdenkingen. Met dit boek kun je op een bijzondere manier Stille Tijd beleven met God. Bij elke overdenking staat een handletteropdracht. Hierdoor lees je de tekst niet alleen, maar beleef je hem ook. Dit zorgt vaak voor ontzettend mooie eye openers.

Afijn, er komt dus een LoveLetters feestje, en wel aankomende zaterdag 13 mei. Helaas kun je je niet meer aanmelden, maar ik wil het toch graag met je delen. Het feestje wordt georganiseerd door – hoe kan het ook anders – de auteurs Mirjam en Carlyn. Dit ter ere van de start van hun LoveLetters-lijn. Want hoewel het boek pas sinds februari bestaat, beleeft zij nu al een tweede druk. Fantastisch natuurlijk!

16864066_900380496771136_6267334866231556701_n

Deze middag zullen Mirjam en Carlyn niet alleen iets vertellen over hun boek en hun verdere plannen, maar ook iedereen die aanwezig is inspireren. Na een korte opening en sing-in start er voor iedereen een workshop. Je kon je hierbij opgeven voor een beginner -of gevorderden workshop. Aangezien ik mezelf ervaren kan noemen (ik ben dan ook niet voor niets workshopleider), zal ik deelnemen aan de gevorderden workshop. Ik ben zo benieuwd wat zij me nog allemaal zullen leren!

Na de workshop is er tijd voor ontmoeting. Daarbij hebben de dames aan elke deelnemer gevraagd van te voren een kaartje te letteren. Deze worden verzameld en aan het einde van de middag willekeurig uitgedeeld. Zo gaat iedereen naar huis met een ander kaartje. Natuurlijk heb ik dit ook gedaan. En aangezien het thema ‘Liefdevolle en bemoedigende woorden voor jou’ is, heb ik dan ook een tekst gekozen die hier volledig bij past, namelijk “Jij bent zo kostbaar” ; een deel uit Jesaja 43:4.

IMG_8353
Ik heb er enorm veel zin in en ben dan ook benieuwd welke dames hier nog meer heen gaan. Laat het weten in een reactie als je er ook bij bent!

TIP: nog op zoek naar een bijzonder moederdagcadeau? Het boek LoveLetters is een echte aanrader! En letter daarbij dan een mooie kaart voor haar met een liefdevol en bemoedigend woord!

Wat zijn voor jou een liefdevolle en bemoedigende woorden?

Geef een reactie

