Geplaatst in Maandthema, Open dagboek

Einde schooljaar #maandthema

Het is rommelig geweest vorige maand. Misschien heb jij er niks van gemerkt, dat is alleen maar fijn! 🙂 Zo was het thema van de maand er helemaal bij ingeschoten. Gaan we deze maand wel weer gewoon doen hoor. Het einde van het schooljaar is in zicht, leek me wel toepasselijk voor een thema.

Goh, wat dat gaat toch altijd hard hè! Zeker als er ook veel gebeurd. Na de zomervakantie gaat onze oudste dochter naar de basisschool. Een hele andere fase. Best spannend wel! Natuurlijk hoort hier een leuke traktatie op de peuterspeelzaal bij. En wat denk je van juffenbedankjes? Ik ga het deze maand allemaal met jullie delen, want het kan niet anders dan dat dit DIY projectjes gaan worden.

Verder ga ik leuke nieuwe producten met je delen uit mijn shop én komt er een hele toffe winactie aan in samenwerking met Anne Sara. Eentje speciaal voor de tienermeiden onder ons en heel geschikt voor de zomer!

5VdhMcHk
http://www.annesara.nl

Ook komt er een interview aan met Irma Buwalda, over haar bijzondere initiatief, waarmee ze de Maag Lever Darm Stichting steunt. Een zeer creatieve dame, die zeker gehoord mag worden!

Heb jij nog een projectje die je uit gaat voeren speciaal voor het einde van het schooljaar? Laat het me weten, wie weet kunnen we een gastblog inplannen!

Voor nu, alvast een heel zonnig weekend! Dinsdag kom ik weer met een leuke review!

Geef een reactie

