Geplaatst in Snailmail

Katten snailmail!

Zelf ben ik niet zo dol op katten, tenzij het illustraties zijn. Dan vind ik het onwijs schattig. Klinkt stom hè, maar zo is het wel, haha! Ik maakte laatst een katten snailmail en probeerde weer wat nieuws uit.

Wanneer ik aan het snailmailen ben, probeer ik het liefst wat nieuws uit. Een andere vorm of een nieuw thema. Ik probeer mezelf altijd uit te dagen om er weer wat moois van te maken. Zo maakte ik dus laatst een katten snailmail.


Natuurlijk zocht ik van te voren goodies uit die bij het thema passen. Qua kleuren koos ik voornamelijk voor oranje, mintgroen en geel. Lekker kleurrijk. Ik maakte een soort boekje, met in het midden een klein extra flapje. Achteraan maakte ik een vakje met goodies.


Mijn snailmails probeer ik altijd zo te maken dat de ontvanger het opnieuw kan gebruiken. Hetzij om zelf weer door te sturen naar iemand anders, hetzij om spulletjes in op te bergen. Ronde hoeken ben ik de laatste tijd weg van, die maak ik met mijn round corner punch van AliExpress. Goodies verzamel ik van andere snails, maar ik gebruik ook de Books for Paperlovers van Flow en stansboekjes van de Action. Hier staan vaak hele leuke plaatjes/stickers in.


Wat zou jij een leuk thema vinden om als snailmail te ontvangen?

 

 

Geef een reactie

