Geplaatst in Reviews, Snailmail

Besticker je snail! #giveaway

Stickers, ik kan er geen genoeg van hebben. Als kind spaarde ik ze al. Je snapt dus wel hoe groot mijn collectie inmiddels is. Onwijs blij was ik toen Studio Draak mijn collectie wilde aanvullen met hun prachtige sluitstickers. En omdat deze écht niet mogen ontbreken in je stickerstash, geef ik één velletje weg!

Dustin en Fay, het team achter Studio Draak, zijn twee van mijn favoriete ontwerpers. De illustraties die zij maken vind ik echt geweldig. Daarbij vind ik het leuk dat ze zoveel verschillende stijlen hebben. Dit geldt ook voor de sluitstickers. Voor iedereen zit er wel wat passends bij.


De stickers zijn op hoogwaardig PVC folie gedrukt en afgewerkt met een mooi mat laminaat. Het is bijna zonde om ze te gebruiken, maar tegelijkertijd om ze te laten zitten. Wát een cadeautje om deze op een snailmail of envelop te plakken. Ze maken het helemaal af  door hun prachtige uitstraling met een lichte gloed van parelmoer. Daarbij hechten de stickers niet alleen goed aan het papier, ze zijn ook nog eens goed te verwijderen. Wanneer je hem naar iemand stuurt op een snailmail of envelop, zou je snailmailmaatje zelfs kunnen proberen hem opnieuw te gebruiken. Wellicht hecht hij -afhankelijk van de ondergrond- dan niet meer zo goed als de eerste keer, maar het is het proberen waard!

IMG_8582

Uiteraard gebruikte ik ze zelf ook bij het snailen en laat jullie hier graag enkele voorbeelden van zien. Voor een mini swap maakte ik een zomersnailmail. Hiervoor gebruikte ik het stickervel ‘wonderlijke wezentjes’. Alleen die naam al maakt het leuk om ze te gebruiken. Zie jij welke twee stickers ik opgeplakt heb?


Ben je nieuwsgierig hoe ik de snailmail maakte? Bekijk dan ook de video!

* GIVEAWAY  – GESLOTEN*
Zoals ik al schreef geef ik graag een stickervel weg. Wanneer je meedoet, maak je kans op de ‘Stippen en strepen’ set. Dit is een stickervel met 6 sluitstickers (zie foto hieronder). Hoe je mee kunt doen? Heel simpel: laat in een reactie weten waarom je graag kans maakt! Meedoen kan t/m donderdag 6 juli. Op 7 juli laat ik via mijn social media kanalen weten wie de winnaar is!

IMG_8591

Ik zou het leuk vinden als je op Instagram of Facebook anderen tagt in het desbetreffende bericht, om anderen ook op de hoogte te brengen van deze winactie!

Ken jij Studio Draak al?

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Studio Draak
22 gedachten over “Besticker je snail! #giveaway

  1. Geweldige actie .. ik word nu door Ipie geattendeerd op jouw site en dus deze blog …. Mocht ik zelf niet winnen dan gun ik het haar dus .. Want dol op stickers zijn we allebei wel !! Succes verder 🙂 Groetjes

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben altijd opzoek naar zogoedkope produkten voor mijn hobby knutselen en een produkt winnen is dan natuurlijk ook een optie. Daarom wil ik bij deze een kans maken op te gekke sluitstickers en dan ook nog van jouw blog. Een SUPER ACTIE!

    Liked by 1 persoon

  3. Ohhhh leuk Daniël, ik loot maar wat graag mee. Je hebt altijd van die leuke ideetjes, ik ben altijd blij met je blogs, echt waar hoor. Zeker wat betreft snailmail en stickertjes. Bedankt!

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een leuke actie! Ik knutsel op school vaak met de kids in de klas en leer ze ook brieven schrijven. Dit is natuurlijk erg leuk om te gebruiken! Deze juf is dol op stickers!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

